Unde e locul meu?( „Caietele Iuliei -VI”)


 

 

Moto:Daca m-a mintit urata aia…este vai de capul  ei!

 

   Vom fi impreuna…. mereu…. da….si   eu vreau …..

      te iubesc oricum…si de s-o alege ceva si de nu!

         A ta …numai   a ta……

…sper sa gasim timp sa traim si pentru noi….altfel…n-o  sa se aleaga nimic din povestea asta.Nu o sa se aleaga  nimic…nici de viata noastra  si nici de noi…..

Oare e posibil sa traim si pentru noi?

Nu stiu ce are de gand povestea cu noi…..

Tu sti oare ca si sufletul meu este pentru tine?

Nu stiu unde mi-e bine.Cu tine sunt bine…… asta stiu…….

Habar n-am de fapt  unde-i locul meu….. Si desIgur dorul …mare dor….

Ma simt complet aiurea…ca si cand nu-mi gasesc locul….

Noi ne iubim prea…mult….

Nu stiu cum esti tu cand pleci de la mine…

……..Am ajuns dragule …….m-am asezat in fotoliu si rontai un mar….

“Acasa” …..Tot cu gandul la tine…….

Sa inteleg ca imediat o sa fii in bratele mele?!?

Am citit textul si m-a tulburat…ah!,cat de mult te iubesc…..

Imi lipsesti tot mai mult……

 

Iulia I.

Lasă un răspuns

