Scrisoare catre prietenii mei(din”cartea Golfului cu maci”)


N-am ajuns pana acum sa te intreb ce mai fac iubitii mei prieteni?

S-au „trezit”, au „tresarit” sau dorm linisttit visand la fulgii lenesi de afara….?

Este drept, ei sunt micuti si gingasi si frigul nu le face bine…. este bine ca sunt la caldura si  pot visa linistiti….

Si albul lor diafan deseneaza  lumini  prin intunericul  camerei unde  va odihniti…

Ce sa caute afara printre razletii fulgi ce cad lenesi dar  si indaratnici catre bunul pamant?

Nu te-au intrebat,cred, de mine…. Sunt suparati ca nu ne-am mai vazut/simtit  de ceva vreme….  Mi se pare un veac de cand nu i-am mai vazut….

Sigur,nu-i uit,n-am cum sa-i uit vreodata dar sa stii ca au dreptate sa fie  suparati si   sa  stea linistiti la locul lor….

Oare ei sunt impacati cu asteptarea?

Te rog sa le transmiti ca-i inteleg. Si eu sunt trist.

Dar sa le spui ca   am grija de  ei.Asa cum am grija de tine si  de ceilalti „prieteni” si  „prietene”. Ai mei,ale mele.

Sa le spui ca eu nu am tradat niciodata prietenia.Este unul din cele mai frumoase si mai imbatatoare de speranta, sentimente!

Nu o sa va las niciodata.

Iubirea si prietenia  nu se lasa si nu se tradeaza niciodata….

Si mai spune-le ca abia astept sa va vad. Pe  toti prietenii si prietenele mele  care alcatuiesc prin tine    un tot   inchegat intr-un chip si un trup si un suflet si o minte.

Tot ce  poarta un nume simplu si  prea  frumos…

Un tot care este   din  alta lume decat bulbucata si ametita  lume de azi!!!

Voi, adica tu,  sunteti speranta si grija mea!

Lasă un răspuns

