Calatorie in sufletul meu


Nu, nu ma dezbrac aici in fata voastra…. Eu sunt un om care  nu plange pe umarul nimanui….

Si totusi…

.Ma simt uneori    obosit dar sunt un ins care  vede cateodata  lumina si capatul si……..    cel mai bun lucru acum este sa fac o calatorie in sufletul meu…

Nu va arat nici negura nici bucuria,   va spun numai ca eu acolo sunt transant cu mine si cu altii.

Daca iubesc( o singura data in viata mi s-a intamplat!), iubesc pana la capat  cu toata forta, sensibilitatea si puterea mea, cu toate nadejdile si deznadejdile mele.Pentru ca de multe ori am fost un om deznadajduit……..

Nimeni nu este de fier….In orice bestie  zace- intr-un ungher- o farama de sensibilitate si umanitate…Cu atat mai mult la oameni normali si firesti….

Daca   cineva nu merita sa fie  in preajma mea, il uit si plec in lumea mea….,il uit indiferent cate sirene  mai canta pe tarm ademenindu-ma sa nu plec…. Plec, singur….

O, cat am pierdut, o, cat am castigat din aceste doua feluri de a trai…..

Si totusi….

Acolo,diferit de aparenta mea indiferenta si duritate cu care trec printre oameni,animale si lucruri,acolo sunt   o fiinta in bataia unei  sensibilitati  atroce…

Acolo cateodata n-am mai stiut unde este nordul….

Acolo am simtit gustul cenusii…

Al dracului de  greu  si ultimativ este sa simti gustul cenusii…

Acolo am simtit   ca iubesc total si adevarat si pana la capat dincolo de orice amantlac si amor….

In sfarsit,acolo,imi duc toate sperantele(putine) si  pesimismul firesc, acolo nu este nici o  iluzie,acolo cateodata  amintirea unora dintre   ai mei…

Acolo este ea……

 

Lasă un răspuns

