Asa cum ma asteptam…(din „Cartea Golfului cu maci”)


Asa cum ma asteptam, decembrie nu are nimic pentru mine din sarbatorile  care se perinda…. A trecut Sf.Nicolae, va veni Craciunul si apoi ca o rastignire  intre cel ce pleaca si cel ce vine,Anul Nou….

Voi fi acelasi, ne tulburat  de singuratatea mea, acelasi  si fara sa regret ceea ce am facut…Ceea ce am dat… Am dat pentru ca am vrut,pentru ca am simtit….

Pentru ca am avut cui sa-i dau….

Toate le-am primit  cum tu mi le-ai dat……..

 

 

3 gânduri despre “Asa cum ma asteptam…(din „Cartea Golfului cu maci”)

Lasă un răspuns

