„Rastignirea” lui Robu sau Timisoara vrea sa ramana un oras mort……?


Sunt banatean nascut si nu facut.M-am nascut la Gavojdia, langa Lugoj,acolo  sunt inmormantati aproape  toti cei din familiile noastre… Mama si o parte din  frati au trait/traiesc de ani de zile in Timisoara….  Cunosc Timisoara  destul de bine si  nu de ieri de azi….Randurile mele nu apartin unuia   abia sosit pe pluta intereselor asa cum intalnesc in „presa” de azi….Am comunicat astea ca sa nu va mirati de  duritatea atacului meu….

Constat ca dupa  acel varf care a fost Revolutia de la Timisoara(nu ma incurc, acum, in scenarii) orasul a avut parte  in anii ’90 de un oarecare reviriment(datoarita pozitiei geografice si oamenilor sai) dupa care a inceput declinul…. Nu pot sa nu-mi amintesc   modul cum arata Timisoara chiar si in 2013……  Un oras mort…..  Grupuri de interese din toata asa zisa clasa politica au supt cat au putut…. Halci mai mari sau mai mici…. Tot felul de
Mesia au fost pe la Timisoara ,ultimul socru  a plecat in sfarsit din politica oficiala, dar interesele sunt extraordinae in acest oras.Mai este ceva de supt….

Nu-l cunosc pe Nicolae Robu personal…Stiam de el de la Politehnica din Timisoara cate ceva…Lucruri bune…Omul avea prestanta nu-i de colo sa fi profesor de Claculatoare  la  Politehnica(poate cea mai buna din Romania).Am avut o strangere  de inima  cand l-am vazut candidand pe listele USL,apoi cand a candidat pe aceleasi lista la alegerile de primar….Il astept inca pe Nicolae Robu sa ne explice cum a fost posibil ca o personalitate recunoascuta  pe plan intelectual, cu merite in   dezvoltarea Polutenicii TImisoara sa se inhaiteze  cu acel doi  comici care au fost co-presedintii  acelui    avorton care s-a numit USL…In sfarsit,Robu a fost ALES, a inceput sa lucreze in mandatul de primar  si ceilalti s-au asezat la panda…. Omul poate a inteles rapid   gresala cu USL-ul si s-a apucat de treaba….Robu n-a avea experienta  serpariei unde a intrat.A facut si greseli,banui fara intentie……. Timisoara a inceput sa renasca… Greu, formidabil de greu, precum pasarea Phoenix din cenusa     devastarilor  post-decembriste…..

Si Robu a inceput sa fie atacat,  pur si simplu pulverizat de o presa ciudat de    ostila….Facaturile de presa „de la”Capitala, prelungirea celor de la Timisoara, au preluat atacurile si asa am avut  episodul cu „Palmisoara” si apoi mult mai grav, cel cu metro-ul….. N-am vazut atatia idioti pe metru patrat in Romania ca la acest episod… Niste prosti care   cred ca daca  le apare numele sub cateva randuri sunt „ziaristi”/formatori de opinie(de rahat!)….. Ideea lui Robu(daca o fi a lui,nu stiu,el a prezentat-o!), ca unul care cunosc pe de-a rost orasul desi traiesc departe de el, este vizionara…..  Am explicat in alta parte ca prin trecerea in subteran a liniei de cale ferata  de la Gara de Nord pana la Padurea Verde se elibereaza orasul, tot-nu numai zona centrala- de aspectul de Triaj, se castiga o limba de teren pe care se poate face unul din cele mai extraordinare bulevarde din Europa….. si  pe aceste linii pot circula fara sa incurce circulatia trenurilor CFR  si garnituri de asa zis metrou pentru transportul de calatori urban….. spre exemplu de la Aeroport pana la Gara de Nord….Vorbim de 8 kilomteri.Aste e tot...Unde dracu metrou  in sensul obisnuit,unde dracu studii ” savante” ca nu-i populatie pentru metrou…Niste imbecili…. care  fac „opinia” romanilor prosti,prosti pentru ca-i  asculta in ce spun ….

Atacurile asupra lui Robu continua….  Intre timp omul a finalizat podul-pasajul Michelangelo…. Ce palma pentru   pitilelnici……Pasul este functional.n-a fost inundat….Si este o lucrare utila….Oroare..….!!!! Se dovedeste o lucrare utila in ciuda casandrelor care plang inca pe la morminte straine…Acum vad ca  este atacat  pentru o masina  pe care Robu a folosit-o..pentru activitatea de primar…Mai nemernicilor, este vorba de primarul  Timisoarei si nu  de primarul de la Chitila Bucurestiului…..

O mizerie de „pauri” prosti… Sunt  parte copil de paure din Banat si ma mandresc cu asta…. Dar Banatul  si Timisoara pute si de „pauri” de doi bani….

Sub generaosa emblema de „caine de paza a democratiei” parte din   presa  romaneasca de azi a ajuns un rahat care pute rau….Feriti-va….!!!! Mirosul, duhoarea este de la carnatarii care stau in spate papusarilor care scriu….. Sper ca Timisoara sa renasca….. Sper sa nu redevina un oras mort asa  cum   vor  cativa  „ajunsi” ai   tranzitieri postdecembriste…..

Pentru amanunte   sa-l las pe Nicolae Robu sa se explice, sa se apere si sa atace:

„Ei bine, de când am devenit primar, în 2012, viaţa mea s-a schimbat radical. Am avut parte, în aceşti 3 ani şi jumătate de mandat, de răutăţi şi calomnii, de adevărate agresiuni şi boicoturi, de o ostilitate de neimaginat. Mi-a fost greu să le înţeleg:
(1) pentru că nu ştiam să fi făcut vreodată rău cuiva – dimpotrivă: sunt un om funciarmente orientat spre bine şi am făcut mult bine multor oameni şi mult bine public, deopotrivă;
(2) pentru că munceam enorm, cum am făcut-o de când mă ştiu (12, 14, 16 şi, uneori, chiar mai multe ore pe zi !!!), ceea ce fac, evident, şi acum; (3) pentru că eram cinstit, corect şi drept în tot ce făceam – cum sunt, evident, şi acum şi cum am fost toată viaţa (altminteri, cum s-ar putea explica, oare, că la vârsta de 60 de ani, cu o carieră strălucită în spate, gestionar ani mulţi de sume uriaşe, sunt şi astăzi doar un simplu membru al clasei de mijloc, din zona de jos a acesteia: locuiesc la bloc, în acelaşi apartament din 1991, am maşină second hand şi bani şi bunuri diverse la un nivel ultramodest); (4) pentru că rezultatele muncii, zbaterii mele, pentru modernizarea oraşului şi pentru conservarea şi valorificarea moştenirii sale erau substanţiale şi evidente pentru oricine – din ce în ce mai substanţiale şi mai evidente cu fiecare zi, cum s-a întâmplat şi când eram rector, la Politehnică; (5) pentru că pe stradă, în pieţe, în orice contexte în mijlocul oamenilor, în sondaje de asemenea, aveam parte de o favorabilitate excepţională – lucru valabil, spre bucuria şi ţinerea mea în formă, spre încărcarea mea energetică, şi astăzi.
Mi-a fost greu să le înţeleg, dar, până la urmă, le-am înţeles:
OAMENI BUNI, EU AM LOVIT ÎN PLIN ÎN ACEŞTI ANI ÎN INDIVIZI ŞI GRUPURI DE INTERESE FĂRĂ SCRUPULE, CARE ANI DE ZILE S-AU ÎNFRUPTAT DIN AVUŢIA TIMIŞOAREI ŞI CARE N-AU PUTUT ŞI NU POT NICI ACUM SĂ SE ÎMPACE CU IDEEA CĂ LI S-AU ÎNCHIS ROBINEȚII! PENTRU CĂ ACEŞTI INDIVIZI ŞI ACESTE GRUPURI DE INTERESE NU POT, CINSTIT, PROSPERA, BA MAI MULT: NU-ŞI POT, CINSTIT, NICI MĂCAR CONSERVA CONDIŢIA OBŢINUTĂ PRIN HOŢIE, NEFIIND CAPABILI / CAPABILE DE COMPETITIVITATE, IAR PERSPECTIVA UNEI CONDIŢII MAI JOASE LE DĂ FIORI! POATE CINEVA EXPLICA FAPTUL CĂ, ANI DE ZILE ÎNAINTE DE A FI EU PRIMAR, CU ACELAŞI BUGET LOCAL CA CEL DE CARE AM DISPUS EU, NU S-A FĂCUT MAI NIMIC NOTABIL ÎN ORAŞ, ORAŞUL AJUNGÂND DE NOTORIETATE PRIN STAGNAREA ŞI CHIAR DECLINUL DIN SECTORUL SĂU PUBLIC, ÎN TIMP CE EU AM REUŞIT SĂ FAC ATÂTEA ŞI ATÂTEA LUCRURI, POATE CINEVA EXPLICA ACEASTĂ REALITATE ALTFEL DECÂT PRINTR-UN JAF DE PROPORŢII ÎNAINTE ŞI CORECTITUDINE ACUM ?! ŞI FAC O PRECIZARE: N-AM MOTIVE SĂ CRED CĂ FOSTUL PRIMAR S-AR FI MURDĂRIT EL ÎNSUŞI, NU CRED CĂ ESTE GENUL.

Iată că, în disperarea că încă 4 ani lucrurile vor continua la fel, campania împotriva mea a atins o nouă culme. Scenariul a fost următorul:
1. Grupul de presiune ”pressalert”, finanţat de psd-işti notorii şi de grupuri de interese afiliate PSD la fel de notorii, invită într-o emisiune tv on line o avocată rămasă cu fixaţie la adresa mea după ce, ca rector, am refuzat să-i prelungesc prestarea de asistenţă juridică pentru Politehnică, ajungând la concluzia că e total incompetentă şi poate mai mult decât atât. Menţionez că această avocată are la activ spectacole groteşti, cu ţipete, etc., pe stradă sau la diverse reuniuni, cum ar fi şedinţele de Consiliu Local.
2. Avocata mă acuză în direct de abuz în serviciu şi luare de mită de la societatea Primăriei, în proporţie de 50%, RETIM, specializată în salubritate şi apoi depune plângere penală împotriva mea, la DNA.
3. Presa preia ştirea, pentru că eu sunt un om cu notorietate şi sună bine „o avocată face plângere penală la DNA primarului Timişoarei, Nicolae Robu, pentru abuz în serviciu şi luare de mită”.
4. În tot acest timp, de fapt începând de cu câteva săptămâni înainte, câţiva psd-işti şi şeful ”pressalert” Dragoş Boţa promovează agresiv în spaţiul public ideea că eu aş fi primit cadou de la RETIM o „limuzină de lux”. Evident, toţi cei menţionaţi, ştiu foarte bine că afirmaţiile lor n-au nicio legătură cu realitatea. Realitate care este – ţineţi-vă tari! – următoarea:
a. În 2014, în urma unui accident rutier, maşina mea de serviciu, achiziţionată cu 8 ani înainte, de către primarul Ciuhandu – un Volkswagen Passat, de care eu eram foarte mulţumit, obţinut, în „înstărirea” mea, cu maşina personală de aceeaşi clasă Renault Laguna 2 second hand, fabricată în 2001-, a fost grav avariată.
b. Societatea Primăriei (!!!), în proporţie de 50%, RETIM, prin forurile sale decizionale – am înţeles că AGA şi directoratul executiv -, a decis să cumpere două maşini şi să le lase spre folosinţă celor doi acţionari, una din ele Primăriei Timişoara şi cealaltă firmei germane RAROMA, în regim de comodat, pe o perioadă de 5 ani. Cum primarul Timişoarei, indiferent cum s-ar chema el, trebuie să aibă o maşină de serviciu, în contextul accidentului suferit de maşina Primăriei ce era pe post de maşină de serviciu a primarului – iarăşi indiferent cum s-ar chema el -, am considerat oportun să folosesc ca maşină de serviciu maşina RETIM, cea dată spre folosinţă Municipiului Timişoara în regim de comodat, pentru o perioadă de 5 ani. Despre ce mită şi ce foloase personale necuvenite se vorbeşte, atunci, în asociere cu numele meu?!

Ei bine, până acum, de 3,5 ani, am acceptat să fiu sac de box. Am pus punct acestei experienţe. Începând de acum, voi fi boxer.
Am decis următoarele:
1. Voi cere în instanţă daune pentru calomnierea mea, tuturor celor care m-au calomniat;
2. Cer investigarea finanţării organului de presă „pressalert” începând din 2012, deşi consider că ar fi interesant chiar de la înfiinţarea sa, pentru a i se putea înţelege mai bine raţiunea de a fi;
3. Cer investigarea modului de atribuire a contractelor de lucrări şi furnizare de bunuri şi a punerii lor în operă în ultimii 4 ani de dinaintea mandatului meu – evident: cu toată deschiderea şi spre anchetarea aceloraşi lucruri în mandatul meu, dacă se consideră oportun.

În încheiere, ţin să apreciez mass-media timişoreană serioasă, care, ştiind adevărul legat de maşina în discuţie, nu a colportat mizeria promovată de „pressalert”.

 

Sursa aici:http://www.ziuadevest.ro/actualitate/58268-primarul-nicolae-robu-reactioneaza-va-depune-plangere-penala-impotriva-avocatului-carmen-obarsan

 

Lasă un răspuns

