Scrisoare catre Mos Craciun….


Fac cu mare caldura  oficiul de a  transmite mai departe aceasta scrisoare emotionanta,sincera si…..  definitiva…. Sper si cred ca va ajunge pana la Mos Craciun….  Blogul nostru este cunoscut  Mosului  si il anunt ca  aici ne poate trimite/lasa  darul   cerut de  Iulia I. Vom avea grija ca el sa ajunga „intreg si nevatamat” la destinatie….

 

„Draga spiridusule, te rog sa-i transmiti lui Mos Craciun ca eu nu vreau   decat:

-sa mi-l aduca aproapte pe omul drag…..

-sa-mi fie sanatos….

-Sa ma iubeasca …

– sa-l iubesc si eu pe el cum n-am iubit pe nimeni….

-sa ne bucuram impreuna de aceasta poveste care ne-a adus unul langa altul……”

Iulia I.

Un gând despre “Scrisoare catre Mos Craciun….

Lasă un răspuns

