Asteptarea Craciunului- cateva pagini…. aproape pierdute


Cum am mai scris,cum spun de  atatea ori sarbatoarea Craciunului este  asteptarea lui….

Ma intrec sa traiesc aceasta asteptarea cu  toata fervoarea cateodata,cu tot calmul altadata….. Este o diferenta fata de Craciunul trist de acum doi ani…. Starea mea de atunci era un tipat mut pentru ca aveam certitudinea ca toate portile  s-au inchis…

Starea de acum este  tot un tipat…

Un tipat  de asta data  destul de  vibrant…. pentru ca    astept altceva…. de la acest Craciun….

Sigur m-am invata  sa nu astept nimic…. sau sa nu  vorbesc de  asteptarile mele…sa cred ca ele  se vor intampla si atat….

Nu o sa va vorbesc de asteptarea mea dar va doresc tututror sa aveti parte de asemenea asteptari cum sunt ale mele….

– va continua-

Lasă un răspuns

