Scrisoare catre fratele meu aflat departe….


 

Buna dimineata fratele meu drag,

O ajuns cu bine sora noastra ?

 Am aflat  intamplator  ca pleaca la tine si i-am spus ,”o……. tot este  bine ,…bine ca nu m-ai sunat  de la K. sa-mi spui  ca esti acolo….”.

Si atunci(sa ma sune!) cand eventual pleca….

Se potriveste  vorba Mami-Iei :este „tigana muta” perfecta…..!!!!!

I-am mai spus :„m-ati lasat  aici departe cu moldovenii,eu aflu  din intamplare cate ceva de voi…..”

Si la urma  i-am mai  spus:(valabil si pentru tine) :”dar dincolo de toate   concluzia mea este ca fratii A. sunt cei mai  extraordinari,arata bine, frumosi si acum si mai ales sunt  oameni adevarati cu care mergi pana la capatul pamantului si inapoi…..;neam de neamul  romanilor si nemtilor n-au mai vazut asa frati….. Numa’unul din ei este o „tzara” cam plinut…… Si al mare  a  cam chelit….. Dar  nu conteaza  asta….. „.

La care, ce crezi ca  a spus sora noastra?

In loc sa  fie multumita ca „ne-am facut” frumosi zice      :„Aaaaaaaa,…. te spun…….”.

    Dincolo de toate ma bucur ca sunteti impreuna de sarbatori,am in minte  fotografia voastra facuta de mama noastra cand voi erati de patru-cinci ani acolo la Baza de Receptie de la L…… si ca intre noi am ramas  aceeiasi copii mari si intr-o relatie absolut uluitoare …

Si nimeni si nimic nu poate atinge aceasta relatie…..

Iti doresc tie si  M.  toate cele bune…..

Lasă un răspuns

