Cateva cuvinte despre o carte.ACTUALIZARE


Scriu cuprins de emotie cateva cuvinte despre o carte….O carte pe care  aproape toti dintre voi nu o veti avea in maini,nu o veti citi…. acum…Nu o veti citi poate niciodata…..

Lucrez de ceva vreme si mai ales in aceste zile de sfarsit de an la editarea unei carti….Editarea care inseamna si  tehnoredactarea ei si  „tiparirea” ei……. pana la momentul cand voi inmana exemplarul(exemplarele) autoarei….

Este o carte scrisa cu o sinceritate impinsa la extrem( asa cred!), o carte care  spune totul despre o poveste…… O poveste si frumoasa si trista si extraordinara si  mai ales disperata…. O carte pe care autoarea nu a   gandit-o cand a fost  scrisa(  aproape zi de zi)  ca si o carte dar care – adunate  randurile( si zilele)-  este  o carte…

O carte scrisa fara a  dori sa scrii o carte….Paradoxul care naste  uneori mici bijuterii in spatele carora sunt si lacrimi de durere si uneori de bucurie…       Este o carte care da „seama” asupra sensibilitatii  fabuloase  a  celei ce a scris-o,care   divulga uneori   direct alteori printre randuri disperarea  autoarea  fata de  cele traite….O carte extrem de personala dar care  poate fi citita ca un document  a devenirii,a trecerii de la un fel de a fi si de a trai…. la altul …. Ca unul care am citit-o   de la un capat la altul pot  doar sa remarc talentul nativ( si descoperit) a celei ce scrie,imensul salt,  multele trepte  urcate uneori si cate doua odata(ca in povesti) spre alte valori…. spre alte  teluri….   Dati-mi voie sa  cred ca   drumul vietii    scriitoarei(iata am scris un cuvant …mare si important dar perfect acoperit  de  realitate) va fi cel   pe care  la descoperit scriind aceasta carte….

Eu raman editorul ei ..Eu raman cu bucuria imensa ca am descoperit un om  cu o viata interioara de o profunzime aparte…..

Nu pot  sa  divulg(nu am permisiunea)   titlul cartii  si numele autoarei…Va voi anunta atunci cand a plecat in lume si atat…

Restul depinde numai de  autoarea  ei….

 

 

NOTA: Dupa publicarea acestui”cuvant inainte” am primit cateva randuri de la autoarea cartii.Le transcriu aici(partial) pentru ca sunt in spiritul  cartii de care v-am   povestit/scris…….

„cuprinsa de emotie…citind aceste randuri…
iti multumesc,cu recunostinta…rugandu-ma pentru sanatatea ta…Cuvintele…sunt prea putine……insemni pentru mine atat de mult…nu pot,si cred… ca nu exista cuvinte prin care sa-ti pot spune cat insemni pentru mine…”

 

Lasă un răspuns

