Note la 26 decemvrie…(II)


Tulburatoarea pastorala la Nasterea Domnului a IPS Ioan(Selejan)-Mitropolitul Banatului- din care citez:

„Doamne, Te-am fi așteptat chiar și două veșnicii, căci am crezut în graiul profeților, că nu ne-ai părăsit și că o să vii la noi.

Doamne, chiar dacă Te-am așteptat la umbra păcatelor mele, niciodată nu mi-am vândut veșnicia pe o clipă.”

………………………………………………………..

Reiau  in   aceasta a doua zi de Craciun acest fragment  din pastorala si-l trimit catre tine:„Doamne, Te-as fi așteptat chiar și două veșnicii, căci am crezut în graiul profeților, că nu ne-ai părăsit și că o să vii la noi.

Ce trist,tulburator si aproape  inaltator sa astepti si doua vesnicii ca tu sa vii……

Sigur, eu n-am doua vesnicii dar eu te astept,te voi astepta    macar o vesnicie….

Suna  extraordinar si deloc real dar suna in consonanta   exacta cu ceea ce gandesc….

Tu  poti sa faci si vei face cum vrei…..

Dar de fapt  ar trebuie sa-ti cer scuze…  te obosesc cu tampeniile mele in loc sa stau in banca mea… Asa cuminte……. si devreme acasa….

De fapt eu am cazut la umbra pacatului…..

Cateodata ma gandesc ca  in loc sa construiesc, obosesc pe cei din jur…O obosesc si pe ea….

Si atunci  nu mai cer nimic…….Am vrut poate prea mult, fara sa vreau de fapt pentru mine….

Ce va fi, va fi….

 

Lasă un răspuns

