Fiecare avem …un ACASA-un text de Iulia I.


 

Acasa……
Acasa…pentru mine inseamna si aici unde am crescut si am locuit cu parintii…casa din care am plecat cand m-am maritat intr-o alta casa,a mea cu adevarat…pe care mi-am dorit-o…si totusi…cateodata nu o simt ca fiind a mea…
Acasa…pentru mine este si casa in care m-am pomenit eu si unde am copilarit pana cand am intrat in scoala,atunci m-am mutat la B…
Inchid ochii si ma imaginez in casele astea…eu o fetita…cu pantaloni si cu rochita…cu parul tuns scurt…mereu razand…si vorbind intruna,zbenguindu-ma neincetat,caci de mica mi-au placut muzica,dansul…unghiile date cu oja rosie si sa miros frumos…
Uite,si tu la ce ma gandesc eu in prima zi a anului…!!!…zambesc acum…si ma gandesc cu bucurie ca am ramas aceeasi…
Mereu incercand sa zambesc,sa fiu cocheta…sa fiu o prezenta placuta pentru cei din jurul meu…
Am ramas aceeasi…plina de dor…pentru cei dragi…pentru omul cel mai drag si iubit…

Spune-mi,iti pare ciudat ce am scris eu aici…?
Pur si simplu m-am asezat pe canapea…si am scris ce am gandit…ce am simtit…

 

Iulia I.

 

 

Nota: gazduiesc cu bucurie-   in prima zi a noului an-  un text deosebit scris  la debutul lui 2016 de catre Iulia I.

Sper sa dea curs propunerii de a fi colaborator permanent  al blogului si sa ne      trimita in continuare  textele ei  pline de  fine si memorabile notatii, rod al unei sensibilitati in afara comunului….

Acest text o obliga…..

Ii multumesc, o astept……. si sunt convins ca  cititorii vor aprecia  „universul” si talentul  Iuliei  I.

2 gânduri despre “Fiecare avem …un ACASA-un text de Iulia I.

  1. Buna seara…La multi ani!…
    Eu,multumesc cu recunostinta..pentru gazduire ..pentru apreciere…pentru incredere…
    Sunt emotionata. …tin in mainile mele…cartea…cartea mea…si parca visez…si …totusi nu visez…

    Apreciază

Lasă un răspuns

