5 ianuarie 2010-5 ianuarie 2016.Sase ani de blog…..


Acum sase ani am facut  si am  inceput sa scriu acest blog…

Singur…

In timp am avut unu-doi colaboratori ocazionali care nu au rezistat  ritmului  cerut….

Acest blog este unul cotidian.Presupune scrierea de texte in fiecare zi, fara sarbatori legale sau de alta natura…..

In ultima vreme cititorii au observat aparitia unei noi colaboratoare,Iulia I.

O indemn si acum sa scrie,textele ei au calitate …..si sunt binevenite aici….

S-au adunat in sase ani aproape 3400 de articole, au fost peste 235.000 de citiri si am aprobat  circa 2800 de comentarii…..

E mult,e putin? Nu stiu si nici nu ma intereseaza in mod special….. Voi continua ssa scriu atat cat o sa pot….. Blogul va avea acelasi ritm cotidian….. El(blogul) a inceput ca un pariu cu mine insumi….

Am in urma mea  mii de pagini scrise si  putine  carti finalizate…. Una  a fost tiparita in 2015 in circuit inchis si numar minim de exemplare.Alta sta de 40 de ani  dactilo…. Se mai poarta  dactilo?

Restul sunt  pagini risipite nimic inchegat…. Acest blog poate fi luat ca o carte finita dar care se si scrie in  acelasi timp…. tAm orgoliul si  credinta ca mare parte  din texte nu sunt perisabile…. O parte din mine sau  felul meu de vedea lumea se afla aici…Nu totdeauna la nivelul calitativ pe care l-am dorit….. Dar multe pagini  le-am scris efectiv pe „genunchi”…Nu  este momentul scuzelor,nici nu imi plac…..  am amintit…..  habar n-am de ce…..

Va multumesc tuturor celor stiuti si nestiuti care aveti(sau ati avut) rabdarea si curiozitatea sa fiti cititorii mei….
Poate ca merita,poate ca….. a meritat, poate ati parasit demult acest spatiu….

Oricum si dincolo de toate, este un spatiu marca Ioan Avram….

Voi continua sa scriu chiar daca  va ramane un singur citittor….. Banuiti care este?!

La multi ani voua, la multi ani acestui blog!

6 gânduri despre “5 ianuarie 2010-5 ianuarie 2016.Sase ani de blog…..

  1. La multi ani!…acum un an nu am scris nici o urare…nu stiam de blog…nu stiam de tine…
    …si apoi am gasit si acest blog…
    ma bucur,imi face o placere deosebita sa te citesc…
    ma bucur ca acum sunt si colaboratoare la acest blog…si iti multumesc cu recunostinta!
    ca de obicei,…emotionata…

    Apreciază

  2. La multi ani! si din partea noastra. Au fost multe chestii tari pe acest blog si care ne-au influentat, oarecum, vietile.
    Cunosc persoane care, in noiembrie trecut, au decis sa voteze cu Iohannis dupa ce le-am trimis link-ul ( de pe blogul dvs.) cu acel comentariu despre glontul de argint si secventa in care Iohannis canta imnul national… Bine, vremea a trecut…

    O zi frumoasa maine, de Sf. Ion, un an bun, sanatate, inspiratie in continuare!

    Apreciază

    • @Angi;La multi ani pentru voi amandoi! Ma bucur sa te citesc pe blog dupa amar de absenta…. Credeam ca v-ati „suparat” pe mine/blog,noi(adica blogul) devenind neinteresant…. Eu astept totdeauna cu interes comentariile voastre….

      Apreciază

  3. Blogul nu a devenit neinteresant, as zice ca e cam acelasi, desi de cateva ori ati vrut sa va bagati piciorul in el de site : – ))) din cauza vietii de rahat pe care o ducem ( noi, romanii) si a faptului ca va vedeati nevoit sa comentati mereu aceleasi chestii. Ati continuat cu indarjire, ati invins oboseala, sau lehamitea, sau tot felul de prejudecati si ati continuat, desi nu va da nimeni masini sau telefoane gratis pentru asta ( glumesc, desigur!). Doar ca de la o vreme, blogger, publisher sau cum s-o zice ( nu va puteti abtine sa) va adresati numai unei singure persoane, ex superba postare cu Brasovul vazut de sus, de zilele trecute, care se sfarsese cu…”dealul nostru” ( ei, na!) sau chestia cu gerbera, de adineauri. E deconcertant, trebuie sa recunoasteti. Noi ce trebuie sa facem? …
    Plus cateva picaturi de alint, pentru faptul ca, intre timp, ati fi, totusi, singur ( aici v-a sanctionat un alt cititor).

    Eu va mai dau o sansa, asa, vreo juma de an, sa vad ce se alege : – )))

    Intre timp, indemnul heliadesc, scrieti, orice, numai scrieti! N-o sa putem trece, totusi, niciodata pe langa acest blog, fara a-l deschide…

    Apreciază

Lasă un răspuns

