N-am sa obosesc….


N-am sa  obosesc sa scriu,   sa va scriu dragii mei, putini multi, cati sunteti….

Asa in felul meu,al dracului, care nu tine cont niciodata de „scara de valori” impusa….care nu se inclina  niciodata cand este vorba de scris si valoare….

Ma  preumblam prin acest oras ,Brasov, unde traiesc de foarte multi ani si pe care niciodata nu l-am simtit ca fiind al meu….. Dar este orasul unde am trait atatea si unde  traiesc o poveste….

Trimisa de Cel de Sus.

Nu va fie frica, nu cad niciodata in „viziuni” mistice dar fiecare dintre noi avem „Un Cel de Sus” care ne are in grija….

Cateodata, cand nu meritam, isi intoarce fata de la noi…Cateodata asteptam cuminti,parasiti,debusolati crezand ca nu  se intoarce nimeni spre noi….

Ma preumblam seara prin Brasov  si imi aduceam aminte de oamenii importanti care au trecut/trait pe aici…Candva se va scrie/spune  ca si Ioan Avram a trecut pe aici…

Asa-i ca sunt de o neobrazare  fara margini…

Dar  eu  am momente cand cred in ceea ce fac,cand cred in ceea ce traiesc,cand  ma simt al naibii de bun..Nu numai la suflet….

Din pacate n-am facut prea multe ani in sir si a trebuit sa se intoarca Cel de Sus cu fata catre mine ca sa redevin cel pe care-l stiu….. Nu,n-a pocnit nimeni din bici nimeni,pur si simplu m-am trezit….

Si n-am sa obosesc sa scriu…Cum n-am sa obosesc sa iubesc…Pana  sau chiar daca raman singur….

Eu am   scris despre  PHOENIX la modul    critic si   serios si de la  ei mi se trage aceasta Renastere.,..Eram cenusa,am vrut  sa fiu cenusa si n-am mai luptat cu mine si nici cu altii….

Si neasteptat,  fara sa ma gandesc vreodata, a venit Renasterea… Sub un chip….

N-am sa obosesc sa scriu…

N-am sa obosesc sa tin povestea,,,,, Stiu ca este greu,  ca presupune gesturi majore care implica  viata  altora si- hai sa spunem- si a mea …..

Pe care sa le iei fara sa eziti  si  fara sa tremuri…..

N-am sa obosesc…..

Si sunt in stare sa tin povestea….

Daca si povestea vrea.….

Si voua sa va scriu  aproape  in fiecare zi…cate o bucata din mine si din aceasta  alta si mereu aceeasi Romanie….

Si peste toate sa termin cartile mele …….

 

3 gânduri despre “N-am sa obosesc….

  1. Multumim, blogul e dintre cele mai fun pe internet. Suntem interesati de ceea ce scrieti, de felul in care ganditi si in care povestiti lucrurile care vi se intampla ( aproape) zilnic. Cele mai multe informatii cam de aici le luam, chiar daca nu le dati in secunda doi.
    Un pic de… targetare, de disciplina as vrea eu. Ex: Dimineata, la birou, omul isi bea cafeaua si ar trebui sa aiba ceva fain de citit : – ))) Nu e intotdeauna. Alteori trec doua-trei zile pana scrieti ceva. Ieri au fost, dintr-o data, vreo cinci articole noi – cat pentru o saptamana. Nu aveti o regula, nu-i asa?

    In rest, bine.
    Poate mai improspatati blogroll-ul.
    Si ceva poze, nu?

    • @Angi:multumesc pentru observatii….. Acest blog s-a vrut si se vrea cotidian….Nu reusesc de multe ori sa tin ritmul din varii motive(serviciu extins,etc,etc,,,) Dar nu voi abandona blogul … Am mai scris …acest blog m-a ajutat sa nu mor….. intr-o vreme tare intunecata….Nu este literatura ce spun/scriu……..

Lasă un răspuns

