Silviu-Dan Avram confirma desfasurarea editiei 2016-„Stelele Banatului”


Fratele meu,Silviu-Dan Avram- organizeaza o manifestare fotbalistica, un fel de festival al  amintirilor si al  tineretii vesnice  intitulata „Stelele Banatului”.

Doua editii(2013,2014) au avut loc la Resita a treia la Caransebes.Tot la Caransebes se va desfasura si editia IV.

De fiecare data manifestarea  s-a tinut la sfarsitul lunii ianuarie…

Silviu-Dan Avram tine sa confirme editia IV-2016. Ea sa va desfasura tot la Caransebes,data urmand a fi stabilita  ulterior…

Silviu-Dan Avram:

„Manifestarea nu se poate desfășura fără trei-patru jucători reprezentativi ai Banatului și, dacă se poate, și apropiați de zona Caransebeș. În contextul acesta, gândirea mea, ca și la primele trei ediții, a fost să vină în primul rând Miodrag Belodedici, în al doilea rând Iosif Rotariu. L-am invitat de fiecare dată și pe Dorinel Munteanu, care nu a venit din varii motive. L-am invitat și pe Cristi Chivu, care a declinat invitația de trei ori, din motive medicale. Eu l-am chemat și anul acesta, dar acum neștiind data de desfășurare, am rămas în așteptare. L-am invitat și pe Dan Alexa, care este caransebeșean și, fiind competiția la Caransebeș, țin mult să fie prezent și el“

. „Îi stimez mult și pe ceilalți participanți, 150 de foști jucători, dar ca să dăm greutate competiției aveam nevoie de aceste nume. Vom mai amâna puțin, dar n-am căzut de acord asupra datei de desfășurare, pentru că până nu se întoarce Belodedici din Cipru, Rotariu din Turcia, Dan Alexa de unde e plecat nu pot înainta o dată. Competiția însă se va desfășura cu siguranță, chiar și pe teren mare, la finalul campionatului, în așteptarea Euro 2016“,(sursa:www.expressdebanat.ro_)

 

„Stelele Banatului”- trebuie sa  va spun- este si un discret omgaiu adus tatalui nostru-Emil Avram- fost jucator de fotbal -liga I…Si de la care am  primit-toti fratii Avram- pasiunea pentru acest joc nebun si  frumos si patimas care se cheama fotbal…. pasiunea

Imi doresc din tot sufletul ca fratele meu sa reuseasca…. Iubirea lui fata de fotbal nu are margini …

Intr-o lume in care se promoveaza non-valorile pana si in fotbal, sa  pretuim astfel de initative….care aduc valoarea acolo unde o merita…..

 

Este pe langa meseria lui de inginer si ceea ce se numeste un om de fotbal….

Voi anunta in timp util  data festivalului fotbalistic de la Caransebes si va invit de pe acum sa veniti in numar cat mai mare…..

Merita!

Lasă un răspuns

