„Vă daţi seama, dacă am asemenea prieteni, ce fel de duşmani am!” O somatie …..


Fraza de mai sus   apartine fratelui meu Silviu-Dan Avram.

Redau mai jos intreaga declaratie solicitata fratelui meu  de  Matei Mircioane( om de cultura si jurnalist important in Banat) pe http://www.argument-cs.ro:

„Nu ştiu la ce face referire prietenul Nicolae Ştefănescu şi nu am făcut denunţurile despre care a vorbit. De fapt, nu am făcut niciun denunţ, niciodată, pentru că delaţiunea nu face parte din preocupările mele. Am fost uimit, ascultând ceea ce spunea Ştefănescu. Iar afirmaţia prietenului Ştefănescu despre faptul că nu aş avea dreptul să fiu consilier judeţean, că n-aş fi membru PNL, este falsă. Sunt membru PNL şi am recomandarea PNL pentru a ocupa această funcţie. Mai vreau, doar, să adaug ceva: vă daţi seama, dacă am asemenea prieteni, ce fel de duşmani am!”

Ca sa intelegeti  contextul  cititi aici  tot articolul lui Matei Mircioane:http://www.argument-cs.ro/content/se-ascut-s%C4%83biile-politice-chiar-%C5%9Fi-%C3%AEntre-prieteni-%C5%9Fi-d%C4%83-i-%C5%9Fi

Habar n-am  cine este domnul cu ochelari si mustata  aflat in poza din stanga si  care inteleg ca este Nicolae Stefanescu(fost consilier  judetean PSD).Adaug, daca tot ati  citit textul lui Mircioane, ca  in fotografia din dreapta  este fratele meu…..

Ceea ce spuneacestindividdesprefratelemeuestefoarte grav…

Ma refer la delatiunea  catre ANI…..  Trebuie sa o dovedeasca …..

Nu inghit   povestea ca  „luarea de cuvant” a lui  Nicolae Stefanescu este o declaratie politica……  Si cu asta    sa se spele pe maini usor  si  fara sa-i miroase gura….

Cum sunt convins ca nu poate  sa dovedeasca nimic   il somez public sa  ceara scuze   in scris fratelui meu  Silviu Dan Avram in primul  rand si  apoi   celorlalti  patru frati Avram.

Ma oblig sa-i public scuzele pe acest blog…..

 

 

-va continua-

 

 

Lasă un răspuns

