Prin zapada primaverii……..brandusele……..


Doamnei  I.,un doctor  care  vindeca miraculos florile….

 

Ultima oara le-am vazut impreuna intr-o padure  in care nu mai ramasese picior de frunza prin copaci.

Copaci care pareau spanzurati in aerul acela  usor sterilizat de frig, de  seara care trebuia sa vina….

Si de toamna instalata    gospodareste peste noi.

Pe jos era un covor de frunze galbene si eu tragem  cadru dupa cadru…..  Fotografii care,  unele, n-au iesit bine  din cauza luminii….

Si la marginea padurii acolo langa manastire….. le-am gasit….

Probabil ca dimineata a fost friguroasa,noi am ajuns acolo trecut mult de amiaza,le-am cules si trupurile/tulpinile  lor fragile si plapande mi se pareau de sticla…

Le  culegeam cu grija, rupand tulpina   cat mai aproape de radacina,petalele de un albastru catre  liliachiu era aproape inchise si pregatite de marea trecere…

Le-am tinut in palme si am incercat sa le incalzesc de la caldura mainilor…. si au ajuns la tine…

Si  cele mai multe au reusit sa-si revina… Meritul este al tau…Eu doar le-am cules…. Tu le-ai  dragalit si iubit…Asa cum se iubesc florile….

Peste un anotimp, acum cand sta sa   vina primavara, imi povestesti de un camp de branduse   rasarite  prin zapada nevolnica care nu se lasa insa dusa…. deocamdata…..

 Erai  fericita ca le-ai gasit… 

Iti simteam  asta in  voce,in glas,din rasul tau in stare sa  invie o floare….

Nu le-am vazut……

Astept sa le admir in  fotografii…

Brandusele pe care  le-ai cules  nu vor muri,miracolul  fapturii ce le ingrijeste  le va face sa fie  minunate,  zile in sir…… 

Iubirea ta  catre ele   o sa le faca fericite…….. Caldura privirii si glasul tau tandru  le va face  sa multumeasca celui de Sus ca te-au gasit sau ca le-ai iesit in cale……

Acolo pe  zapada  murdara a acestui inceput de primavara.

Odata a fost bentita care leaga….

Acum brandusele primaverii dau de veste ca  unul, este bunul celuilalt...

IMG_20160306_124645IMG_20160306_124715

Exif_JPEG_420

Exif_JPEG_420

IMG_20160306_124701

Exif_JPEG_420

Exif_JPEG_420

Lasă un răspuns

