O plecaciune, Keith Emerson!ACTUALIZARE


1.Keith  Emerson,organistul grupului Emerson,Lake&Palmer a fost gasit mort vineri seara  la locuinta lui din California-SUA.Avea 71 de ani…. Primele concluzii  arata ca s-a impuscat…

Emerson,Lake&Palmer este una din trupele  de rock  pe care am apreciat-o cel mai mult….Erau extraordinari in rockul progresiv…..

Sunt trist,indurerat….O sa revin……..

Va las sa ascultati o  capodopera a rockuluiv: „Lucky Man”(si solo-ul lui K.E. la  clape…..)

Ramas bun, Keith Emerson…….!

 

 

 

2. Keith Emerson  a fost un organist cum n-am mai auzit, aproape de geniu…. Afara de orga de la Procol Harum  care suna  de parca ar fi din afara lumii n-am mai auzit niciodata o orga care sa scoata sunete magnifice, nepamanatene…………  cum orga lui K.E.

Mi-au placut din prima erau altceva decat rockul de atunci,ceva nelumesc, apropiat de simfonic…I-am descoperit imediat in 1970  cu  R.P. Apoi Cornel Chiriac i-a tot prezentat subliniindu-le extraordinara valoare artistica…. Apoi i-am pierdut prin ani…. In ultima vreme nu i-am mai ascultat deloc….. pana la acest moment trist si ravasitor care inseamna moartea lui K.E.

De fapt  este inca un nume care anunta  disparitia unei generatii cum n-a fost si nu va mai fi…O generatie care a vrut sa schimbe lumea si nu a reusit…Lumea a ramas la fel de haotica si aiurea,murdara si plina de meschine interese…. Acum globalizate,Ultimul racnet in materie  de prosteala si tampenie….

Celor care   vor sa verifice afirmatiile mele ii rog sa asculte cele doua albume celeste(vorba lui Mihai Ursachi): albumul E,L&P de  debut si apoi Tarkus…. Cu deosebire in al doilea album orga lui KE  face valoarea si ….muzica….

Si desigur albumul din concert:”Pictures at an Exibition„……

3. Ascultati  o  magnifica   balada……..„C’est La Vie”, inregistrare live Montreal-1977

 

.https://youtu.be/qAYzSHOzRHQ

 

Un gând despre “O plecaciune, Keith Emerson!ACTUALIZARE

Lasă un răspuns

