Prima magnolie inflorita a acestui an….


Prima magnolie inflorita am vazut-o intr-o joi dimineata  aproape de Arad.

Joi adica,10 martie…. Eram deja in Pusta, traversasem    tara  de la centru pana la vest si  in  comunele suburbane care vor fi candva metropola  Aradului am  vazut prima magnolie inflorita  a acestui an…

Ma grabeam sa ajung in Arad,  veneam in mare viteza si concentrare  de pe ultima suta de kilometri parcursi mereu pe marginea  riscului si deodata mi-a aparut in dreapta masinii…

Flori  ca niste bulb, de  o culoare violet sau lila  care pur si simplu spargeau atmosfera altfel cenusie a locului…

In jur nu era nici o alta floare sa-i tina  pereche,doar campul  usor verzui de la graul ce a iesit la lumina..

.Mi s-a parut un semn,o magnolie ca un semn si   m-am gandit imediat ca la intoarcere sa opresc si sa fac o fotografie….

Am cheltuit destul timp in Arad pana mi-am rezolvat  problemele pentru care eram acolo si cand am iesit de la  statia de   combuistibili din marginea orasului,  pe drumul catre Deva, deja  se ingemana ziua cu  noaptea….

Am accelerat imediat sa parcurg cei cativa kilometrii pana la floarea de magnolie,cum se intampla de obicei soseaua era aglomerata,  camioane bara la bara care mergeau molciom ca un sir de furnici si cand am ajuns la magnolie   se lasase intunericul….

Cateva minute  a durat dar am gasit floarea  inecata in intuneric….

Am incetinit si mai mult si am privit-o cu bucurie, cu nesat si  cu regretul ca nu pot face o fotografie pe care sa  v-o arat aici ….

Dar voi trebuie sa ma credeti….Am vazut prima magnolie inflorita, era diafana   dar si puternica, era un semn….

Semnul primaverii care va ajunge    si la noi…..

O magnolie inflorita este un semn al iubirii si al credintei ca noi vom reusi sa mergem mai departe dincolo de toate   obstacolele care apar…

Nu ne omoara pe noi niste  obstacole ivite in cale, fie ele cat de fioroase/”fioroase”…….

5 gânduri despre “Prima magnolie inflorita a acestui an….

  1. Va cred ca ați văzut floarea, asa cum va cred ca ați fost în Arad. Poate se va ivi o ocazie sa trec în fuga prin Brașov si atunci vom avea o alta ocazie a ne vedea. Ma bucur totuși ca v-ați reîntors cu o amintire plăcută.

    • @Mircea Dan Irimescu: de acord cu extrem de fina si blanda Dvs.critica….Si mi-o asum….. A fost o chestiune de ore, cand am gonit spre Arad,am stat intr-o fabrica cu oameni dupa mine alte cinci ore dupa care am traversat orasul in fuga si am plecat spre Bv. unde am ajuns trecut bine de miezul noptii…. Vroiam sa va vad,vroiam sa ajung la Timisoara…. Si din toate am ramas cu amintirea magnoliei din Pusta….

Lasă un răspuns

