„Nu ma lasa sa-mi fie dor”-CARGO…….( Blog-Cutia cu muzica si muzichie)


 

Prietena MF imi trimite o legatura catre ultima melodie CARGO….Mi-a placut totdeauna trupa din Timisoara(cati or mai fi timisoreni,afara de Adi Barar…?) Muzica  spre balada,un rock unde vocea lui Adi Igrisan  vine cu accente  tari fata cu orchestratia cumva sentimentala a cantrecului…

Oricum o trupa ce ramane si care, iata,apare cu  un cantec mai  nou direct ,live……… Acum cand marile trupe tac……Din atatea motive …..

O balada interpretata live  cu instrumente acustice  fara obisnuitele „lucraturi” ale   cantatului cu ele in „prize”.

O voce(Adi Igrisan) pe  care o sa o remarcati,o balada simpla dar  atat de   emotionanta….. Lucrurile simple sunt emotionante….

Trimit si eu mai departe  acest cantec catre I.I.I.I.

 

 

 

Un gând despre “„Nu ma lasa sa-mi fie dor”-CARGO…….( Blog-Cutia cu muzica si muzichie)

Lasă un răspuns

