Cartile necitite


Am si eu  o serie de carti necitite…care stau in biblioteca mea si pe care le tot aman….

Stiu ce sunt,le-am rasfoit candva, sunt carti bune,nu pot sa spun- chiar- capodopere…..

Cartile necitite…Fiecare avem asa ceva…..

Aman sa le citesc tot asteptand un timp care sa fie bun,propice cum se zice…. Mi-e sila sa cumpar carti care a fie mobila….. Cartile mele sunt aruncate  intr-o dezordine deloc cautata….Le-am cumparat candva  din varii motive..Odata ca le doream,alte  ori din  curiozitate si cateodata……. aiurea…..Pe unele-necitite-le-am primit de la diversi…Omul iti ofera de cele mai multe ori ceea ce crede el ca te-ar interesa….Distanta enorma, cateodata….

Citesc  destul de putine carti in ultima vreme….rareori pe cele noi aparute….Am mereu  convingerea ca toate cartile mari ale acestei lumi s-au scris si ca restul sunt doar o reluare fara geniu,sclipire,………exercitii ale celor ce vor sa  ajunga si ei sus, dar nu pot…… nu vor putea vreodata….

Se scrie,s-a scris totdeauna mult in Romania….ma  rezum la spatiul nostru…..Se tipareste enorm….poate sau sigur cu mult mai mult decat se scrie…… Editurile tiparesc orice le aduce profit….banul sa iasa…..

Nici urma de  vreo stacheta  a valorii sub care sa nu cobori in ruptul capului……

Fiecare avem carti necitite…in biblioteca noastra reala sau imaginara…

Pe unele  nu le voi citi niciodata pentru ca nu simt nevoia sa le deschid paginile…ceva  ma indeparteaza in loc sa ma atraga spre ele.Desi vietuim impreuna-cu unele de destui ani…..Am vrut sa le am, cu gandul ca o sa le citesc….

Imi place sa le am acolo in raft, sa ma amagesc stiind sigur ca nu le voi citi de-a fir de-a par vreodata.,…Nu mai simt nevoia….Nu sunt multe ,sunt chiar putine, dar sunt….

Si atunci?

Povesteam.I despre cartile  mele…de fapt cartile  din biblioteca mea….Nu cartile scrise de mine…. Astea sunt cu mult mai putine…..

Orice carte este o lume un univers mic…. din acest mare univers…… Si depinde de  talentul mic/mare a celui care o scrie…..  de subiect,de tema…sa fie o carte  de citit……

Cartile necitite, multe-putine din biblioteca mea sunt   bagajul pe care il duc cu mine prin lume …. Am oferit foarte multe carti din biblioteca, in timp,la  diferiti oameni….Evident carti citite de mine…carti la care am tinut/tin…Nu poti sa oferi cuiva o carte pe care nu ai citit-o…….

Cartile necitite sunt „secretul” nostru nevinovat!

 

2 gânduri despre “Cartile necitite

Lasă un răspuns

