Nu aveti o fotografie….?(din cartea”Unul,bunul celuilalt”)


Fotografiile depoziteaza clipa…O pun la pastrare si  peste  o vreme, cat un veac sau cat o o primavara ne-o aduc aminte …..

Nu am multe,nici putine fotografii…….. Ele   stau alandala in  cutii de carton sau in fisiere raspandite pe  cateva calculatoare….

Foarte rar le privesc si atunci imi aduc aminte,reconstitui( vorba celebra in cultura romana), momentul cu atatea amanunte(  aproape senzoriale), incat ma sperii…

Pentru cateva secunde clipa de atunci pluteste   cu mine si in mine,totul pare ca se despica si toate se dau deoparte ca doua maluri uriase si……. ajung  exact la momentul acela….

Prins candva si eternizat…..

Trairea mea este  excesiv intensa si de aceea  nu ma uit peste fotografii…

Astept sa primesc fotografii,sa fac fotografii….

Cum nu  apuc si n-am  prilej sa  fac fotografii in ultima vreme nu-mi ramane decat sa astept sa primesc fotografii…..

O fotografie de la  Bunavestire-A.…..anului de gratie in care plutim sau ne taram….

Lasă un comentariu