Singur printre oameni….cu Stefan Iordache….


In seara aceasta mi-am adus aminte  de Stefan Iordache….Glasul lui ma urmareste prin timpuri,extraordinarul lui chip de la batranete  ma fascineaza…A fost actorul la care amn tinut cel mai mult…

Am mai scris despre el si despre frumoasa poveste de iubire dintre el si   Mihaela Tonitza….

Poate, nu stiu,nici nu ma obosesc sa mai caut printre miile de articole de pe acest blog…

In seara asta mi-am adus aminte de Stefan Iordache…..  L-am urmarit cat am putut in teatru si mai ales in film….

Stefan Iordache a trecut de ceva ani  acolo sus unde nu este nici durere nici intristare si eu continui sa-mi amintesc de el….

Prea ma fascinat!

Si am reascultat si vazut  melodia si  clipul de mai jos…

Fara durere si fara intristare ….Asa ca un  fragment din viata noastra care   este pana este…..

Las deoparte  toate si-l vad si ascult pe Stefan Iordache….

Pur si simplu…..

Lasă un răspuns

