Suntem cu totii mai tineri…. primavara


Da, suntem cu totii mai tineri….pentru ca este primavara…

Si voi …si eu…

Voi sunteti mai tineri si mai frumosi…Nu ati observat…?Uitati-va mai atent in oglinda si veti fi surprinsi….

Am dreptate…..?

Chiar trebuie sa ma credeti….

A venit primavara  si  toti copacii au explodat…

Explozia asta de flori pe mine ma face sa fiu tanar,mai tanar decat sunt mai putin batran decat par ….

Ma plimb de cateva zile cautand florile de martie -aprilie ale primaverii…

Si ma desfat  cu ochii si cu mintea  ori de cate ori le gasesc, le vad…..Si cateodata cu mirosul lor…

Eu, cel nascut primavara, despre care unii zic ca sunt prea batran si altii  spun ca sunt  ceva mai tanar decat par,eu cel nascut in aprilie exact intre zilele de nastere a celor  doua femei care m-au ajutat si influentat cel mai mult in viata….Mama pe 3 mai si matusa(sora mamei) pe 5 aprilie…

Intre ele,eu,ramas aici  printre voi sa va povestesc despre ele si…….DSC06677 despre alte  cate  sunt pe acest pamant….

Si sa  va fiu aproape ….

Fiecare in viata traieste o siDSC06690ngura iubire, restul sunt intamplari si…. explozia    copacilor in floare…..

Lasă un răspuns

