Ma bucur…. sa va scriu


Ma bucur sa pot sa  va scriu la ora asta din noapte….

N-am avut legatura la internet cateva zile si m-am simtit strain  si rupt de voi….

Sigur, traiesc in lumea mea  dar  scriind aici am legatura cu lumea…

Cu lumea   tuturor…

Lumea mea o tin pentru mine si pentru I…

Ma bucur sa va  scriu cateva randuri la revenire…Ascult niste pricesne,este postul Pastelui, de fapt pentru mine este in primul rand asteptarea Nasterii   Lui Iisus…

Sunt aici, sunt in aceste  sute/mii de pagini si voi  fi….

Cand ai pe cineva langa tine  poti sa mai rastorni lumea….

Cateodata…..

2 gânduri despre “Ma bucur…. sa va scriu

Lasă un răspuns

