Si va fi ziua unui om


Maine un om de langa mine  isi serbeaza ziua de nastere…Il privesc si nu ma regasesc cu totul  in el…….Eu n-am atatia ani ca el….El pare batran,pare singur…Eu sunt la fel de batran dar nu cred ca avem aceeasi varsta…. Si nu sunt singur….

Desi singuratatea mi se potriveste  bine….

Am fost  prieteni la catarama,singuratatea si cu mine, atatia ani…De vreun an si ceva am  lasat-o deoparte…. si am venit spre lume…..De fapt  cineva a reusit sa ma faca sa ies in lume….. sa fiu eu cel ce ma stiu de atata amar de vreme si nu cel care maine isi serbeaza ziua de nastere….Care este un  fidel prieten al singuratatii atroce…..  Nu sunt nici trist,nici vesel pentru omul de langa mine….. Ii si spuneam ca daca as avea cu cinci ani mai putin ca el  m-as mai insura  odata…. Sigur ca in gluma…. Eu nu pun pret  acum pe institutia casatoriei ci pe aceea a iubirii… Dar oare pune cineva azi pret pe institutia iubirii…? Aici nu ai acte aici nu ai decat sentimente profunde care tin cat veacul…Si trebuie ca si in cealalta institutie sa fie doi….Dar cata deosebiri…… Omul de langa mine nu mai pune pret pe niciuna….Acuma sa nu-l judecati rau….A fost un om extraordinar care insa a cedat sub vremuri,s-a inchis in sine si a zis :asta a fost….De aici incolo , sfarsitul….. Sfarsitul ca o lingura de lemn cu care sapi  o groapa……

Maine un om de langa mine isi serbeaza ziua de nastere….Voi fi acolo cu el dar mie ca si lui nu ne plac aniversarile acestor zile.,..El ca si eu le petrecem in liniste ,nestiuti asa cum am facut-o  atatia amar de ani…..

Il vor cauta pe omul de langa mine fratii lui….

Si pe mine   ca cel mai  apropiat de el ma vor  cauta cele patru doamne fantastice  care raspund la numele de I.,I.,I.,I……

2 gânduri despre “Si va fi ziua unui om

Lasă un răspuns

