Asteptarea Pastelui de IULIA I.-Actualizare


„dincolo de inbulzeala,cozonaci,oua rosii carora le-am pierdut semnificatia..,si lumea inebunita dupa mancare si nimic altceva,…ma gandesc ca pentru mine sarbatoarea de Paste,inseamna in primul rand iubire,dragoste si grija pentru cei dragi.si nu in ultimul rand,recunostinta.pentru tot ce am ,pentru tot ce mi-a fost dat.
toate gandurile mele se indreapta spre cei mai aproape de mine,parintii mei.imi par ca sunt cei mai buni din lume,azi am trecut pe la ei…erau ocupati cu pregatitul bunatatilor pentru masa de duminica…iar eu ma gandeam cat sunt de norocoasa ca-i am!
ma gandesc la bunici,la sarbatoarea de acasa care era altfel…pentru ca lumea era altfel,iar eu eram doar un copil care se bucura de rochita noua,si de pantofii primiti cadou..de cosuletul meu impletit plin cu oua rosii…ma trezeam dimineata,si asa in pijamale coboram in bucatarie,unde bunica pregatea masa cu fel de fel de bunatati din care abia asteptam sa gust…bunica ma dojenea de fiecare data:”intai te speli pe fata,spui Hristos a inviat,iei anafura si apoi mananci.!
ma gandesc la copilul meu,…mereu pus pe joaca,mereu distrat…visator…
……ma gandesc ca povestea asta n-o va stii nimeni.numai tu si eu…ca o sa-mi ramana lipita de sufletul meu asa cum mi-au ramas lipite lucruri,fapte …pe care nu le uit si n-o sa le uit nicicand…
povestea asta nu-i un lucru,nu-i un fapt…e ceva mai presus de cuvinte, e ceva despre care nu poti povesti…e ceva ce nu poate fi inteles de nimeni,in afara de noi,care o traim asa in felul nostru…,asa cum nimeni n-ar putea….
….ma gandesc ca-mi vor trece greu zilele astea fara tine,ca o sa-ti simt lipsa…ca voi astepta un semn de la tine…inebunita…;caci,marturisesc ca asteptarea unui semn de la tine e grea…,ca oricat de bine si de frumos va fi la mama si la bunici,fiindca voi merge si la ei,voi fii apasata de dorul si de grija mea pentru tine…
altfel nu as fi eu…”
3 gânduri despre “Asteptarea Pastelui de IULIA I.-Actualizare

Lasă un răspuns

