Cinci zile in Franta si altele……In curand


 

Va salut pe toti,  cititorii mei stiuti si nestiuti…..

Sunt viu si nevatamat si voi scrie in continuare….Am fost plecat  si n-am avut posibilitati tehnice si  timp fizic sa scriu….. N-am fost ca turist, am fost in interes de serviciu……

Voi scrie mai multe, inclusiv de receptarea extraordinara a ultimului film a lui Cristi Puiu la Cannes (Festival)…… Citind cronicile( in Franta,vineri  13.05.16,aparute dupa, premiera mondiala de la Cannes de joi 12.05.16)  am fost mandru de  Cristi Puiu si mandru ca sunt roman….Fara aluzii si fara nationalism verde si searbad…..

 

2 gânduri despre “Cinci zile in Franta si altele……In curand

Lasă un răspuns

