Dincolo si dincoace de gard….


Dincolo de gard sunt zimbrii…Putin fiorosi,putin rapanosi….. plini de forta bruta….. si usor anesteziati de  soarele amiezii.

Dincoace de gard sunt florile…Gingase,fragile ,extraordinare…

Dincolo de gard este o lume,dincoace de gard este alta lume….

Va ofer   imaginile…….. si florile …….. Pe voi va rog sa-mi  spuneti cum se numesc aceste minunatii….Eu habar n-am….Eu stiu sa aleg florile  dar nu stiu  sa le identific….Eu le simt….. si atat….DSC06953DSC06955

2 gânduri despre “Dincolo si dincoace de gard….

Lasă un răspuns

