Le am pe toate…….(din cartea”Unul,bunul celuilalt”)


Asa sunt eu.Le am pe toate.Si batran si  cu  un fel de chelie   in varful capului si stirb.
Unor dinti  imbracati si piliti( atunci cu  ferenezie de doctor incat parea ca mi s-a luat toata speranmta acestei lumi!)l  le-a cazut „imbracamintea”……Imi aduc aminte si acum de doctorita(candva  frumoasa) cu mana de fier care se „trantise” pur si simplu  peste picioarele mele si pilea cu nonsalanta  zicand ca imediat termina….
Le am pe toate…..
Ce sa fac?
Nu fac nimic…..
 Pe langa cele rele le am si pe cele bune….. O figura destul de  dura  si bine definita, barbateasca…..  si  oarece carisma…
Acum scriu  si  nu  vorbesc  pentru ca mi se vad dintii stirbi(cine stie cand voi reusi sa ajung la doctorita  ca sa ma „remonteze”) si ma arat lumii si „conversez”(cu aceasta lume)prin  chipul  de nepatruns si  ochii care nu ma tradeaza decat rareori …
In suflet, in minte port iubirea mea  venita tarziu dar exact asa cum am vrut si dorit de cand eram foarte tanar…. Am adaugat  foarte pentru ca nu sunt eu chiar asa de batran nici acum…Chiar cu usoara chelie, chiar cu  chipul brazdat de riduri si, sper temporar, stirb….
Oricum le am pe toate…
Si destept si extraordinar cateodata(numai atunci cand ma  „caut” si vreau…….. dar eu nu vreau  de fapt niciodata….) si  batran si  cu  chelie si  stirb si bun la suflet si demn si   ……
Si iubind si fiind iubit, intr-o poveste cum n-a mai fost si nu va fi….
Am orgoliul sa cred ca este asa…
Si de fapt asa este ….
Le am pe toate…,.
Incerc sa trec netulburat de  aceste  adevaruri si sa cred ca mai sunt EU.
Si sa ma gandescdiscret,cu mare respect si delicatete, la Cel de Sus……… Care poate inca mai  tine  la mine….
Si  la tine….
Sunt un om  cu adevarat  bogat…..
Le am pe toate….,ce sa fac…..?

Lasă un răspuns

