Un curcubeu prea indepartat si plin de prejudecati…Oare?


Romania este si altfel decat o tot descriu  altii, mai ales Occident.Noi avem un „dar” iresponsabil de a pune botul la tot ce  zic -mai tot timpul eronat si  prost informati- cei din vest.Eu n-am nimic cu Occidentul dar  nu ma  cobor la rangul de ruda saraca a celor de acolo.Eu sunt european de cand mama m-a facut,am fost si sub comunism fara nici un fel de probleme……parintii,bunicii mei au fost europeni fara certificat de la Viena ,Berlin sau Paris….N-am nevoie de certificatul lor ca sa fiu european.Noi am gandit   europeneste dar am fost, suntem constienti tot timpul ca facem parte din natiunea romana nu din amalgamul asta  cretrinesc  care crede ca acolo unde este bine este si patria….. Asta este pentru altii nu pentru mine  si nici pentru ai mei..

N-am nici un fel de scrupule sa ma bat cu oricine pentru asta.Indiferent daca pierd.Respect oamenii din Vest-Occident  dar  pretind acelasi respect din partea lor.Sa luam unii de la altii ce avem mai bun….Nu sa mi se bage cu palnia pe gat tot ceea ce   cred ei ca este bun.

Punct si de la capat……

Romania este frumoasa si  extraordinara…… numai noi,  tampiti, o facem urata si o credem urata…..Si facem asta cu o bolnava satisfactie si frenezie de care imi este scarba….

Pana si curcubeul  este pentru unii din noi …indepartat…Curcubeul din fotografie era  spre vest si el,cat m-am straduit sa-l aduc aproape…..  Saracul  s-a luat dupa cei ce le vine  apusul  la picioare crezand ca noi nu meritam  asa mandrete…

Nu,dragul meu curcubeu aici ca si acolo  tu trebuie sa fii la fel…N-ai nici un motiv sa fii altfel…

Ba chiar ti-as spune ca noi aici( sau o parte din noi) stim sa te apreciem mai fin,mai puternicmai proaspat ,mai natural mai simtit decat ceilalti  Uitata-te peste ce mandrete de locuri ai aparut.Merita mai mult…..

Hai, recunoaste,DSC07367DSC07351DSC07313DSC07314 lasa prejudecatile……

Lasă un răspuns

