Cand simt ca voi ajunge leguma….(din cartea „Unul, bunul celuilalt”)


Cand  simt ca voi ajunge leguma,voi disparea…..

Cu ajutorul Celui de Sus….

Simplu si fara prea multa zarva…..

Poate  Cel ce ne vegheaza  nu isi  intoarce fata de la noi….

Si daca   isi intoarce fata de la noi,de la mine, accept…realitatea…

Cand simt ca voi ajunge leguma nu voi fi o greutate pentru nimeni….

Voi disparea si  va ramane urma…. urma trecerii mele….

Dar pana atunci sa-l fereasca   Cel de Sus pe cineva  sa se puna cu mine…..

Niciodata, va rog pe toti, sa nu va puneti cu mine…. sa nu ma luati  in sictir…..

Eu sunt Eu…..  si bun si extraordinar…. dar pot  fi si  al dracului,pot sa si sufar ca un caine  si pana la urma voi invinge…Nu ma intereseaza cat de amara este victoria…

Atata timp cat eu simt ca pot,  raman  pe lume, cu voi,  cand nu mai pot ….ma las….

Dar ma las atunci cand vreau eu,nu cand vreau altii…..

Sau daca Cel de Sus se supara si isi intoarce fata de la mine…

Cu El nu ma pun niciodata…..

……………………………….

Randurile sunt pentru altii si nu pentru  tine……

Lasă un răspuns

