Nu m-am trezit unde trebuia(din cartea „Unul,bunul celuilalt”)


 

Nu m-am trezit unde trebuia-o scrisoare primita…..

 

Dimineata……..

Am deschis ochii cu greu…..Nu vroiau nicicum sa se lase deschisi…..Nu puteam sa  ies  din atmosfera protectoare a noptii….Pana la urma, chinuit, in urma unui efort mai mult de vointa, am reusit sa-i deschid …….

Parea ca totul este strain in camera…Am intins incet mana cu gandul ca esti langa mine si am dat de cearceaful  bine intins… Am inchis iara ochii  fara nici un efort,  mi-am schimbat locul si iara am intins mana sa  te caut….. Perna  si…….. nimeni…..Am deschis incet ochii si  am  panoramat incaperea….Dulapul, masa ,hainele  pe un scaun si  fereastra…….. Prin fereastra se vedeau norii albiciosi pozand  si jucandu-se cu soarele de-a  v-ati ascunselea….

. M-am uitat in  jur…..

Oare m-am trezit unde trebuia?

Intrebarea ma sagetat  din cap pana in picioare….Ca o durere, ca  un strigat in pustiu….

Oare m-am trezit unde trebuia?

Si n-am avut ce face decat sa recunosc evidenta…

In primul rand fata de mine…

Nu,nu m-am trezit  unde trebuia….

Sa recunosc fata de mine, asta este cel mai important…Daca recunosc fata de mine   atunci fata de ceilalti  nu ma doare niciunde  sa o fac……

Imi doream cu toata fiinta sa ma fi trezit in alt loc…. In alt loc,l unde sa fiu cu cine vreau eu….. Nu stiu cat o sa fiu,acum cred ca  voi fi pentru totdeauna,nu are importanta  sau nu este important sa-ti tot iei angajamente  trambitate  spre lume.

Important este sa crezi in interiorul tau  in fiinta ta ca orice ar fi….,…  ai vrut sau vrei sa fii cu el  pentru totdeauna….

Lasă un răspuns

