NU TOTI AVEM UN PRET!


Extraordinara fotografia publicata de Catalin Tolontan in „Gazeta Sporturilor”( si desigur pe blogul http://www.tolo.ro.) Tolontan se afla la Rio de Janeiro in Brazilia, la lucru. Este trimiusul  ziarului de sport pentru a relata de la fata locului  desfasurarea Olimpiadei de vara care incepe pe 5 august….O preiau(multumesc!) si sper sa nu comit nici un fel de impolitete.Din contra Tolontan are aprecierea mea pentru unele  anchete si dincolo de  ceva asperitati in scrisul lui(venite din prea exacta  studiere a  jurnalismului dupa carti) il consider  alaturi de Cristian Geambasu  cel mai bun jurnalist din generatia  de varsta medie….

„Nem todos tem preço!”, scrie pe zidul scorojit….Nu toti avem un pret,,,, In fundal probabil muntele Corcovado si  in afara cadrului, statuia Mantuitorului …Muntele si statuia domina orasul….. Rio de Janeiro este un oras cu de toate de la saracie lucie(generala) la opulenta unei clase reduse numeric….Sud americanii sunt mai  latini mai sensibili la toate cate sunt pe lumea asta  ,sunt destul de departe  de aspectul material…care domina la anglo-saxoni….Ei au acel  sambure al  lipsei de compromis in sange ei sunt ca si noi mai vulcanici,mai  categorici,mai pasionali…Ei ca si noi traiesc lumea lui ori-ori…. ….. Ei sunt mai vii….. Poate si de asta  ard  mai repede…..

Acest grafiti  este suma,concluzia    drumului pe care trebuie sa-l aiba un om in viata….Poate nu toti oamenii dar cel putin marea majoritate a noastra….

Nu toti avem un pret…Nu toti ne vindem pentru un blid de linte sau un pumn de arginti…..

Nu toti punem botul la toate tampeniile consumeriste sau la  globalizare…

Nu toti suntem prosti idioti si putem fi condusi..

.A….ca suntem putini fata de restul….. este o alta poveste…..

Acest grafiti imi face duminica dintr-o data mai frumoasa…

Nu toti avem un pret….

Nici eu nu am pret….

Nu am avut  de la inceput de cand  am realizat cine sunt si ce sunt….

Eu nu m-am vandut niciodata si daca nu m-am vandut pana acum, nu ma voi mai vinde vreodata…

Eu nu am un pret…

Dincolo de superbia  ciudata a afirmatiei mele  orgolioase dar reale si cu baza/suport, sta credinta  ca noi   suntem in primul rand   o suma de valori si de credinte de la care nu putem abdica niciodata…..

Asa cum ar trebui sa fie si in iubire…Iubirea nu are un pret….!Si in numele ei,pentruea nu trebuie sa cobori la compromisuri…Mari sau mai mici…..RIO Oare cine mai stie si realizeaza acest fapt….?

Lasă un răspuns

