De veghe in lanul noptii(din cartea „Unul-bunul celuilalt”)


Dormeati…,e adevarat….

V-am privit cu emotie cateva clipe….

Locul nu era potrivit,nu puteam sa stau prea mult….

Dar Voi sunteti un poem si atunci cand dormiti…

Trebuie sa fi in stare  sa devii un poem…… trebuie sa fi in stare sa  gasesti poemul….

V-am luat cu mine…

Pe tine,pe prietenii mei  unul zburdalnic si cu rasetul ca un clopotel( ca si tine) celalalt serios  si traversat de nelinisti dar in stare sa  devina „zapacit” cateodata( ca si mine)…..

pe Ieronima  asa micuta,nelinistita  si prea plina de iubire,……pe toti,pe toate…..

Tu ai adormit  la loc si cu capul   si parul rasfirat pe pieptul meu….. .

Prietenii mei  si Ieronima aveau chef de joaca….

I-am linistit intr-un tarziu si dupa multe insistente…. „Noua nu ne este somn”imi repetau soptit  si cu zambetul acela care face cat o minune…..

„Las-o pe stapana…ea a avut multe azi…. Dar noi ne bucuram ca suntem impreuna….aici cu totii…

Tu nu vezi cat de rar ajungem  asa….impreuna…..”

” Stim ca ati ales.Fiecare…sa stii ca si noi am ales…..”

„Si daca am ales, lasa-ne sa ne bucuram de tine…..Suntem toti/toate din poveste…nu numai voi doi….”

I-am linistit  cumva,(dormeai asa  frumos cu parul rasfirat in patru zari…..) si v-am privit…..,v-am vegheat,  plin de liniste si de  emotie…. in lanul  nesfarsit al noptii

Din nou impreuna…..

 

 

Lasă un răspuns

