Intre (IPS) IOAN si (staretul) AVRAM


Manastirea „Sf Ioan Botezatorul”, cu hramul de Sanzaiene, se afla la Valea Mare,sapte kilometri de Intorsura Buzaului. Este un loc minunat,tainic care te face  sa nu te crezi- in primul rand-intr-o manastire….Spatiul  este  extraordinar,locasul nu seamana a nimic din ceea ce stim traditional si mecanic despre o manastire…….. si   te  indeamna,te obliga sa te intorci la   ale tale,ale sufletului….

IPS Ioan Selejan, atunci episcop al Arhiescopiei Covasnei si Harghitei, a aprobat si sustinut din rasputeri constructia acestui  locas minunat.

Staretul Gheorghe Avram a fost cel ce a infaptuit constructia.  Gheorghe Avram de loc din Valea Mare  a murit in 2011 la numai 50 de ani….

Este probabil cel mai mantuitor loc de  acest fel din Romania.Un  loc care te face sa te simti …acasa…..

Niciodata nu am fost mai aproape de  NOI ca la Valea Mare….. Acolo mi-am dat seama ca am ales…. Ca noi am ales….

Lasă un răspuns

