Nu fac nimic………. (Fragment din cartea „Caietele Iuliei-II”) de Iulia I. Radu


Nu fac nimic.Stau pur si simplu….

Nu mai pot de atata dor…

(telefon)

Nu stii cat de bine imi faci…Si doar am vorbit….

Acum sunt un pic  mai bine…Eram constienta intr-un fel ca vor veni si zilele astea.Nu am vrut sa ma gandesc la ele …iar acum m-au cam doborat…Si ma mai deranjeaza ceva…Faptul ca nu luptam destul ca sa incercam cumva sa ne vedem…..Nu sunt multumita de mine,as putea mai mult.

…………………………………………….

Am recitit textul despre t.S. E tare fain…. A ajuns  tanti    in carte…. Nici nu stie ea….. ce surpriza  i-a dat viata…..!

(Sa-mi spui.despre tine…)

Bine…dar…si tu sa faci la fel…Vrei,te rog? Nu te-am rugat niciodata asa….

N-am sters nici o fotografie…Le-am pus pe un stick  pentru tine….Pentru  hartia foto te rog( pe tine) sa le alegi…

Sunt frumoase…..Sunt putine foto cu mine…. Cele mai multe si mai frumoase le-ai facut tu…Sunt fericita…. Chiar daca nu ne-am vazut demult…..( de cate ore??)

……………………………………………….

Da,ne-am ales unul pe celalalt…Pur si simplu…..

Raman clipe de neuitat…. a fost atat de frumos…Iar noi liberi si fericiti,impreuna parca de cand lumea.

(Tu esti eu…eu sunt tu….. Abia acum recunoastem adevarul  pe care l-am stiut de atunci….A fost real de atunci….)

Poate ne-a fost teama…Eu asa am simtit…exact ce am spus…Si acum simt la fel,ca si atunci cand le-am rostit prima oara….

Te-ai gandit la ce mi-ai marturisit la Valea.M? Eu da…..

Emotionata….

(Nimic nu va mai fi la fel….)

Oare ce va fi iubitul meu? Oare cum va fi?

(Tu ai simtit ca aceste doua zile nu au mai fost ca altele?Ca le-am trecut amandoi  foarte greu,mai greu ca altadata?)

Am simtit din plin….

Acum tu esti de fapt cu mine.Tu stii asta? Simti?

N-as fi eu daca nu m-as gandi si daca nu m-as  intreba…….Ce va fi si cum va fi cu noi?Nu ma gandesc la nimic rau…

 

 

 

Lasă un răspuns

