Nimeni……..(o marturisire……)


Nimeni nu poate sa ma faca ca azi sa neg ceea ce  de vreme multa simt,arat,traiesc….

Eu nu ma schimb, de azi pana maine, eu n-am fost comunist pana in 22 decembrie si „capitalist” incepand din dupa amiaza aceleasi zile…

Nimeni nu poate sa ma schimbe in credinta mea fata  de cel mai  inaltator sentiment….

Chiar nimeni,,,,

Si daca as  ramane singur…….raman la fel…Pana la capat…

Capatul meu…… nu capatul lumii……

4 gânduri despre “Nimeni……..(o marturisire……)

Lasă un răspuns

