Cateodata ( 52)-fragmente


 

1.

Cateodata as vrea ca aceasta carte sa se scrie si sa nu se termine….

Cateodata sunt obosit si invins si toate cate au fost sau  se aduna  si-mi pare greu sa le pot scrie….

Cateodata ma simt batran si satul de toate si mai ales  de greselile mele facute si nefacute…….

Greseli pe care  pe care  nu mi le iert……..  eu care iert   greselile altora….

Cateodata ma simt in stare sa o iau de la capat dar  aceasta stare nu ma tine mult atat cat nu este intretinuta de iubire…

Cateodata ma iubesc prea mult, inganduratul si infumuratul ce sunt   dar iubirea de sine sufoca de cele mai multe ori…

Cateodata   scriu si sper ca rostul acestei lumi sa fie  prietenos si cu mine…..

eu care n-am fost niciodata prieten cu lumea…..

 

 

 

 

-va urma-

Lasă un răspuns

