Sa revii la locul „faptei”….(din cartea „Unul-bunul celuilalt”)


 

Un text amar 

Intr-o zi imprastiata in care nu-mi doream  nimic si nu eram in stare sa fac nimic, singurul lucru firesc- daca tot eram obligat sa distrez pe altii- a fost sa revin in niste locuri  care mi-au devenit apropiate. Atata am putut face…. sa ma salvez pe mine,iluzia care mai sunt….

Nu cunosc acolo pe nimeni.Sau cunosc doar  pe cineva legat de acele locuri prin nastere si    viata….

Nu-mi doream nimic si  atunci singurul lucru bun care sa ma faca( cel putin) sa nu explodez sau sa renunt la tot a fost sa ma intorc la locul „faptei”.Cuvantul  fapta  este  impropriu pentru ca acolo n-am comis nici o crima,n-am faptuit chiar nimic rau…Si mai ales  cred n-am chinuit pe nimeni cu disperarile,tristetile si iubirile mele…Fapta ar fi doar ca prea  tin   la acea persoana…… . Si legatura putin ciudata…daca nu poti sa vezi pe cineva…….. te duci intr-un loc care  este legat ombilical de acel cineva….

Am revenit…….   si a fost singurul loc in care puteam merge fara sa renunt la tot,la toate  ….. Am petrecut cateva ore si nu stiu daca m-am intors mai breaz….

De fapt   as putea spune ca sunt rau si al dracului sau prost cat inghite pamantul…Poate sunt un prost dar ca sa-ti dai seama ca esti prost,sa realizezi acest lucru, trebuie sa ai minte….Ceva minte,cateodata, am si eu….

Rau sau prost,nu conteaza pana la urma, am revenit in acel spatiu   care mi-a devenit drag de ceva vreme………

Si toate  straluceau prin absenta imensa  care plutea in aerul  amiezii….

Lasă un răspuns

