Pokemon-un joc de cretinei


Romania  „corporatistilor’ si nu numai pare cuprinsa in aceasta vara de febra jocului  pe calculator  care se cheama Pokemon.Cautarea micilor monstrii de buzunar abil plasati de producatorii jocului a inebunit lumea…Oameni  pe care-i credeai cu scaun la cap,care au umor dar si o perspectiva  cat de cat asupra   acestei lumi,lumea deci alearga pe ecrane  plojand intr-o realiatae puturoasa si  chipurile  aseptica „cu-prinsa’  de  acest joc…

Pana la urma un joc de cretinei….Nu ma intereseaza cine se supara..sau daca se supara…. Este parerea mea,este dreptul lor sa joace sau sa se supere….

Jocul a fost lansat demult,acum vreo 25 de ani si treptat  globul a intrat in febrilatia   cautarii micilor monstrii….

Alienare,tampenie?

Ce poti sa zici…Uite asa trec pe langa noi toate cate sunt…..  Cata diferenta de la singuratuicul „solitaire” de pe la inceputul   calculatoarelor si  ciudata „patima” varsata  asupra acestui joc…

Patima?

Nu,prostie…..

Nu ai de fapt de la cine si ce sa te astepti….. Abili americani imporeuna cu  ajutoarele lor japoneze exploateaza din plin  prostia si „pusul botului”….. Ca tot folosesc aceasta expresie neacademica… dar plastica …am mai pus-o odata in pagina…

Cat priveste monstrii mai draguti sau mai fiorosi dupa cum le-a fatat imaginatia designerilor,adica facatorilor de astfel de jocuri, sa o lasam mai moale..

.Nu va prostituati imaginatia….Folositi-o la atatea alte lucruri faine….

De ce sa va faceti imaginatia o biata curva de pe marginea santului cand puteti sa o folositi explorand misterele  acestei lumi sau ale fiintei omenesti,infinit mai bogata si mai interesanta…?

Aveam vreo 15 ani eram deja elev in al doilea an de liceu si eram amic cu  un coleg  pasionat de „celaelalte lumi”  care mai populeaza universul….Noi nu stiam bine cu ce se mananca aceasta lume si el ca si altii  cauta(u) alte lumi…. Si citea a proasta literatura de doi bani numita SF adica”stiintifico-fantastica”….. Aparea si o colectie,nu mai stiu daca lunar bi-saptamanal sau saptamanal  cu  astfel de povestiri… O cartulie format A5 de vreo  50 de pagini fiecare… Si ma tot indemna sa citesc si eu si incerca sa discute cu mine despre   alte posibile lumi,despre omuleti verzi,etc,sau  maro sau cum dracu mai erau prin imaginatia facatorilor de povestiri….Cum sunt un ins nascut si abia apoi facut  cu inclinatii spre cunaosterea acestei lumi,cum lumea mi se parea atat de mare si de necunoscuta atunci l-am refuzat  scurt pe coleg…..

A,sa nu credeti ca nu am imaginatie…daca vreti va vand si voua….Nu o dau de pomana la nimeni….Dar pentru lucruri  care se petrec in interiorul acestei lumi……,o imaginatie care poate fi cand nebuna cand „rationala” dar niciodata  de doi bani…..

Iertare acest Pokemon este un joc de cretinei….Jucati in continuare nu va sfiiti, eu v-am spus parerea mea….Cautati monstrii cu   patima si veti ajunge niste mici monstrii cu care nu mai este nimic de facut…De fapt nu monstrii ci  niste biete legume,ferchezuite si tepene care vad oblu si  cinic ,multumiti insa ca sunt in „trend”,alta preluare sfanta si respectata ca o icoana,    luata din   engleza de   patrupezii nostrii  care ne vor  conduce in viitor…Un viitor care pare   de Polul Nord,numai ger si  animale mecanice fara nici un fel de sentiment…Nici macar de ura…..

Sa mai lamurim  un cuvant folosit mai sus:”corporatist”…. O,nu este vorba de   cine stie ce proprietari actionari care intorc spre fericire  Romania  prin actiunile/firmele lor…

Sunt tineri de 30-36 de ani care lucreaza „corporatii” (o vai lume daca si astea sunt corporatii  venite prin  tara ca sa vanda/faca ace,brice si carice pentru uzul netotilor….) si care mai toti vand,adica incearca sa faca bani pentru patroni si nu produc nimic.Sunt inculti,suficienti si gata sa-si  „reguleze”mamele pentru binele lor…Iertare tuturor mamelor….. dar asta sunt. sau au ajuns produsul iubirii lor……..

Sunt in trend,vindicativi, tare increzatori ca lumea s-a nascut cu ei…N-au sentimente,au ochelari de cal, o instructie facuta la seralul sfarsitul anilopr’90 inceputul mileniului doi si mai  ales  par niste copii a acestor pokemoni creati de  niste abili japonezo-americani…

Sa le fie de bine…. eu pe unde i-am prinms i-am dat afara(ma refer la  serviciu acum) sau i-am educat in sensul  corect al abordariiacestei lumi ……si mai ales aducandu-i cu picioarele pe pamant…Cu orice risc…

Nu mi-e teama de corporatisti …Mie nu au ce sa-mi faca….

Va indemn sa va feriti si voi de acest produs „exemplar”  al anilor post decembristi….

Ramane cum v-am spus:Pokemon un joc de cretinei….!!!!!

Veti mai castigat  pe toate planurile  daca jucati un septic,poker sau banalul „21”….

Sau folositi-va imaginatia cate este,…… sa  lucrati la voi…La propria persoana…

Cate mai sunt de facut…..!!!!!!

Lasă un răspuns

