Cateodata(54) -fragment dintr-o carte.Calea si Regina


 

Trantita in fotoliu…te iubesc …Te iubesc…

Tu mergi ca si gandul.Totdeauna am avut senzatia ca de la locul nostru pana la tine acasa este o distanta.Ma mir tot timpul cat de repede ajungi…..

Ai ajuns?Esti bine?…. Tu esti iubirea mea….

Am ajuns.Sunt numai al tau….

Eu merg dar de fapt raman cu tine.Nu pot trai fara tine.

Eu sunt convins,mai mult mi se pare ca asta este rostul vietii mele.Sa fiu cu tine…..

Nu mai putem trai unul fara celalalt.

Da,asta este adevarul..Majoritatea clipelor sunt “ocupate” cu tine,interesandu-ma totul legat de tine….

Si clipele mele sunt pline  de tine.

A mea,numai a mea,toata a mea…Cat vis,cat adevar….?

A ta

“Toata a ta”

Toata ….Cu mintea,cu sufletul,cu totul!

Ce bucurie.

Stii ? Ma uitam acum la P.,ma uitam pur si simplu…si nu simteam nimic.Si ma gandeam ca-s fericita, ca te iubesc!Sunt fericita ca ma iubesti!

Eu mi-am pus totul in mainile tale.Firesc si normal.

Mi s-a parut firesc sa ma dau tie, toata!

Ma emotionezi….

Ce faci acum?

Ma gandesc la tine si scriu…..

Da ?

Iar ma emotionezi….

Da ?….Asa de mult te emotionez eu?…. dar eu nu fac nimic .Eu doar iti spun ce simt.Tu esti chiar iubirea mea.

Eu vibrez de cate ori ma gandesc la tine, te simt….

Da? Nu-ti ascund ca am fost ingrijorata pentru tine…. Poate mi-a fost teama si pentru povestea noastra…. Fiindca nu as mai putea fara  tine. Viata mea e schimbata acum…. Si sufar cand nu-mi vorbesti,….cand ai ceva si nu-mi spui….

Azi erai ca o leoaica incercand sa ma trezesti si sa-ti aperi  iubirea.Mi-ai facut un bine extraordinar…Ochii tai “scoteau” …flacari de iubire…

Spune-mi….Eu cum iti spun tie? Nu-ti spun eu tie orice?

Iti spun totul…Numai tie pot sa-ti spun….

Cum ti-am facut eu bine azi….?

Batandu-te ca o leoaica, mi-ai descoperit-din nou-minunata ta iubire…Si mai ales am simtit ca tii la mine cum nu tine nimeni pe lumea asta….

Chiar tin la tine !…. Si  chiar te iubesc!.Imi pasa de tine cu adevarat si vreau sa te stiu bine,sa-mi fi bine.Oare esti fericit cu mine? Ma intreb cateodata…daca eu sunt in stare sa te fac fericit…

Sunt fericit,tu ma faci fericit,tu ma faci sa ma simt eu,tu ma faci sa scot ce este mai bun din mine….

Acum tu ma emotionezi…Si eu iti spun ca sunt o fata simpla….care iubeste.

Cu tine alaturi alerg oriunde in lumea asta,nici un drum nu pare inchis….

M-am examinat.Si am buze frumoase…

Da.fara ruj…

Si eu simt acelasi lucru…

De ce?

Da, fara.Dar acu’ parca-s rujate…..

Pentru ca tu ai buze frumoase.Am vazut asta demult…

Nu stiu de ce…

Mi-e asa de dor….. 

Chiar as vrea sa fiu cu tine acum….si nu numai acum…

Daca tu vrei, vei fi cu mine,…./calea si povestea  te asteapta/  sa fi Regina pentru noi….

 De fapt Tu esti Regina noastra,/a mea si a povestii noastre…

Sunt atat de emotionata……..

.

Da.fara ruj…

Lasă un răspuns

