Un drum ca o eliberare


Cer intunecat,ploaie cand mocaneasca cand torentiala,siruri nesfarsite de masini care mai mult stau decat merg…..

Mersul catre Ramet a fost ca o eliberare….

Am iesit din Teius  si pe soseaua acum foarte libera m-am lasat in voia masinii…

Adica am mers la jumatate cand  rapid,cand moale….

Am intrat in padure,unde  era parca si mai ….noapte….

Si dintr-o data  manastirea…Deasupra ei ireal,norii albiciosi sparti

de razele soarelui….

O lumina  ireala,o bucurie…te-am regasit…. erai  acolo….. Lumina asta  ireala venea din iubire…

DSC07865

Mi-a facut bine….
Insinguratului care sunt…..
Si necunoscutului care sunt…
Si celui din umbra…

Si celui care nu va fi niciodata la lumina….

Lasă un răspuns

