Dezbracata de rochia mea tricotata-un poem de Iulia I.Radu


 

Dezbracata de rochia mea tricotata–   de  Iulia I. Radu

 

 

 

Dezbracata de rochia mea tricotata….

in ciorapii care-ti plac atat de mult…

incerc sa dorm ….

Afara o adunatura de tigano-moldoveni bat de zor in tobe….

 

 

Aia cu tobele s-au dus…incerc sa dorm…

ma gandesc la tine si-ti  simt respiratia in parul meu,

bratele tale ma cuprind…imi soptesti ceva…nu stiu ce…

aproape am adormit…

 

 

Nici vorba de dormit…

afara copiii bubuie petarde

si rad de mama focului…

din camera cealalta se aud doar soapte,

sunt convinsi ca eu dorm…

 

 

Doar stau intinsa,cu ochii inchisi,

dezbracata  de rochia tricotata,

in ciorapii preferati……

Lasă un răspuns

