Colectia de muzica rock(1)


 

 

Cateva precizari:

Am  tot „dat din gura” cu generatia  „Google”/”Facebook” dar trebuie  facut si ceva concret.

Am si facut….Doi angajati  ce tin de aceasta generatie au trecut prin „mana” mea.Si am cautat sa-i formez   in spiritul valorilor adevarate… Pe unul am reusit cat de cat la   celalalt inca ar mai fi de lucru… si nu stiu  cu ce rezultat final…

Si fac ceva  si pe acest blog….

Deschid acum aici „Colectia de muzica rock”.

Vor fi aici cele mai frumoase cantece  rock,balade,blues-uri  etc.

Tot ce tine de muzica buna...

Din „cele mai vechi timpuri” si pana azi…

Este selectia,antologia mea….raspund pentru ea….

S-ar putea sa aveti alte pareri,alte gusturi…

Indiferent…Ce veti auzi aici este muzica buna,foarte buna,de mare valoare,cantece care  au ramas si raman peste timp…si  care va   vor face   si pe voi….. mai buni…. Mai  ….valorosi…..Pe voi sau pe copiii vostri…..

Urmariti-ma…!

Dupa ceva vreme va veti da seama ca merita….

Fiecare  cantec va avea parte de  scurte  prezentari, absolut personale…..

 Important:Nu va fi o ordine  valorica si nici cronologica…In sensul de primul cantec aparut in „colectie” si  cel mai bun…....

 

 

Incep cu o melodie stranie,absolut exceptionala si putin cunoscuta . O melodie instrumentala care merita  locuri de frunte in topurile internationale.Nici de asta data n-a fost sa fie….

„Afganistan”  compusa de  Nicu Covaci si interpretata de PHOENIX…

Se refera clar la razboiul de „20 de ani” din tara muntoasa din Asia,se refera la  sovietici, la rusi …. Totul este atat de  extraordinar inchegat, gandit  incat   auzind-o   revezi drama,marea drama care a avut loc acolo……. Inchizi ochii si-i  „vezi” pe rusi cantand/dansand cazacioc,auzi sueratul gloantelor  si tanguirea care alah a afganilor…. cand isi plang mortii  .

Intre ei multi copii…….

Melodia a aparut pe albumul”In umbra marelui URSS” anul 2000,PHOENIX

Intentionat am ales o versiune de videoclip  „alba”….Sa incercati sa va sugerati in minte povestea din cantec,fara influenta   vizualului…..

 

 

2 gânduri despre “Colectia de muzica rock(1)

Lasă un comentariu