„Nisipul ti se lipeste de piele…asteptand….”-un text de Iulia I.Radu


Vineri…o dimineață cu vânt…,ca toate diminețile,zilele…nisipul aruncat de vânt te pișcă pur si simplu…simti cum ti se lipește de piele…nu-i prea plăcut..

Soare…,si marea parcă tot mai frumoasa…

Ma întreb cum sunt eu azi…sunt ceva mai bine…,este ziua care precede venirea lui  aici..

Ma suna si ma întreabă dacă am cartea „de veghe in lanul de secara”.Îmi aduc aminte imediat ..,cartea am primit-o intr-o zi de sâmbătă,a doua zi era Pastele…A venit la mine la serviciu si mi-a adus doua cărți…asta si o carte scrisă de Nora Iuga,”sexagenara si tânărul”….

Îl vad si acum stand pe scaun acolo in incaperea destul de bine aranjata(cu treptele care urca parca spre…. altceva)  si spunandu-mi că citesc prima dată cartea Norei,…si eu așa am făcut…

Si am mai făcut ceva,ce el nu știe…Am vrut eu sa lucrez in acea sărbătoare (a doua zi de Paste)… pentru că vroiam să-l văd,imi devenise drag…si îmi erau dragi glasul si vorba lui…

Toate astea…,si multe altele -mi le-am amintit uitandu-ma când la nori…când la valuri..

Nu am nimic de povestit despre ziua,zilele de la mare…Dorul de omul drag,m-a topit pur si simplu…,m-a acaparat cu totul…Nu regret nici un moment!….

Poate de fapt nu-i nimic de văzut,nimic de făcut…decât plaja,soare,,mers la masa,somnul de după amiază….Rutina…si plictiseală…,exact ce eu nu,-mi doresc..

Dar,vor trece…si nu cred că aș mai putea să trec încă o dată prin ce am trecut zilele astea….n-am fost bine,si n-am putut să spun…Am suferit si am ținut totul,parcă ascuns…,nu stiu de ce…,poate intr-o zi voi știi…si îi voi spune si lui ,pentru că eu îi spun tot lui ,si el mie.

Apusul ne-a prins pe plaja…mi-am făcut câteva poze la malul marii,asteptandu-l toată,numarand orele până să-l văd…

Așa am și adormit,….. numărând…

Lasă un răspuns

