Salcâmi si Ziua Crucii -de Iulia I. Radu


Inceput de toamna…
In plin septembrie..,de fapt la jumatatea lui septembrie,un salcam de la locul nostru, a inflorit…
Eu sunt prea mica…si el prea mare…si nu am ajuns la crengile lui sa-l rog sa ma lase sa rup si eu o floare ..sa-i simt mirosul…
Doar am privit incantata si fericita florile lui…si le-am fotografiat repede,…..ca sa te bucuri si tu…

Un salcam inflorit in septembrie…intr-o zi de Mare Sarbatoare!

img_20160914_084355img_20160914_084327img_20160914_084439img_20160914_084318

Lasă un răspuns

