Sfarsit de septembrie….inceput de octombrie….(din cartea”Unul-bunul celuilalt”) -de Iulia I.Radu


Sfarsit de septembrie…inceput de octombrie…
Imi pare zile atat de minunate…
Cand m-au adus aici in rezerva m-au intrebat in care pat vreau sa stau…,la perete sau la geam…

Tu stii bine ce am ales…ferestrele nu au perdele…si din pat pot sa privesc cerul atat de minunat…norii ce-mi plac atat de mult…si padurea inca verde…
E atata liniste…se aude cand si cand o masina trecand…cate un caine latrand…din salonul alaturat voci amestecate…nu stiu ce tot vorbesc..nu ma intereseaza,ma bucur ca eu sunt singura aici…cu gandurile mele… cu prietena mea,cartea. Tu stii ca pentru mine cartile sunt ca niste prieteni adevarati?…nu ma plictisesc niciodata si mereu imi „spun” lucruri minunate.

Cartea a fost primul lucru care l-am pus in micul meu bagaj…
Iti spuneam ca pentru mine zilele au fost cu adevarat minunate…chiar si de aici din patul de spital le-am simtit asa.Am incercat sa nu ma las invinsa de durere…si cred ca am reusit …,cu fiecare zi ma simt mai bine si parca mai sprintena…   

 
Mi-ai fost atat de aproape zilele astea……pana am ajuns sa simt ca este de fapt unul..ca nu mai suntem doi…ca ne-am contopit pana am ajuns aceeasi fiinta……

 

Iulia I.Radu

Lasă un răspuns

