USR -o gogoasa politica?


Din multele(prea multe,prea obositoare),spuse in ultima vreme de Traian Basescu am ales una cu adevarat importanta.

Despre USR.(Uniunea Salvati Romania)

Traian Basescu:

”USR e o gogoașă politică. Am mai avut gogoși de genul: Dan Diaconescu, partidul lui a dispărut ca și cum nu a fost. UNPR a fost o gogoașă artificială și și-au dat seama că nu mai pot merge la mila negocierilor cu PSD. Avem și USR-ul. Eu așa am convingerea că va fi o mare dezamăgire, pentru că nu e o structură politică consistentă, e o iluzie vândută românilor, ce-i drept cu talent.

Țara are nevoie de politicieni cu relativă experiență.

Atenție la povestea cu ”să-i reînnoim pe toți politicienii”! Oamenii care au dus țara în NATO, UE, care au ferit-o de incidente de securitate sunt cei despre care se spune că trebuie să plece! E păcat să se arunce acest bagaj de experiență peste bord…

Eu nu vorbesc de condamnați, dar sunt unii blamați doar pentru că sunt vechi”.

Tot textul aici:http://www.stiripesurse.ro/se-anun-a-sfar-itul-usr-e-o-gogoa-a-politica_1156163.html

Lasă un răspuns

