„Ioane,Ioane drag (i)mi esti mie….” O voce….! Ce voce……!


Mia Dan…..

Cine stie,cine mai stie de Mia Dan…..  ?

A fost o mare speranta…… a cantecului….. A avut un succes    extraordinar la lansare….Apoi a urmat tacerea, rar intrerupta….Mia Dan si-a iubit  mai mult  meseria de dascal decat pe cea de interpreta de muzica populara….

Nu stiu cine a pierdut….

Prea frumoasa si cu o voce mareata……

Am auzit de ea de la mosul nostru („tuca-l mosu”) care o auzise la radio, sigur…..

O,……mosu’ nostru este demult tarana si eu am prilejul sa va prezint acum dupa atatia amar de ani acest  cantec   prea fain…..

Pe  mosul nostru il chema Ioan,pe mine ma cheama Ioan….

Cantecul este cunoscut,prea cunoscut,l-au interpretat multi dar mie mi-a ramas in minte,in suflet interpretarea Miei Dan…

Mie………. un umil si necunoscut,pana la urma,…….Ioan….

Una din cele mai frumoase doine din Ardeal si Banat…

Si nu pentru ca ma cheama si pe mine ….  Ioan

 

Lasă un răspuns

