Tango cu luciditatea (din Addenda 45 la „Bluesuri pentru sfarsit”)


 

Tu spui si gandesti (de multe ori)  ca noi am ajuns departe …..,
mai exact: „cat de departe am ajuns!”…..

Eu spun ca am ajuns acolo unde era firesc sa ajungem…. intr-o poveste    adevarata.

Si ca este loc….. de mai departe.

Sigur, ce spun  eu  are logica povestii,

care nu se aseamana cu …luciditatea  exacta, cinstita si logica a fiecarei zile si  a celor ce sunt in jurul nostru.

Sa ne intereseze maine ce mancam este o logica normala si fireasca….

Sa credem ca maine vom fi mai departe , 

este luciditatea celui ce crede in poveste ca fiind

ultima  si singura-reala,palpabila,tulburatoare, acaparatoare si devoranta-

din viata lui….

Lasă un răspuns

